fredag 24 september 2010

Vinhållare & kort

I dag har det varit ett helt underbart väder!
Varmt och sol, man behövde inte ha på sig tröja idag!
Jag passade på att tvätta köksfönstrat innan jag
åkte och gratulerade min älsta son!
Han, precis som mamma, tycker om ett gott vin!
Därför blev det en vinhållare med ett vin han
tycker mycket om!
Här den tjusiga bilden!
"men farmor" sa Natta när hon såg den!
Snyggt sa Alex som snart är 15 år!
En bild på locket också!
Ett kort med en slant i var jag ju tvungen att göra också!
använde samma papper och samma bild.
Jag får erkänna at jag ÄLSKAR dessa härliga Cissi papper
som Ni hittar hos Altheasmix!

Så här blev insidan!
Hoppas Ni alla får en härlig helg!!
Själv sitter jag här med ett glas vin och njutar av att
vara ledig i helgen och kunde träffa min kompis!
Kramizar från Lene

16 kommentarer:

bili sa...

Mycket snyggt! Kan det vara Gato Negro vin tro? Till o med min son tyckte det var snyggt :) Får väl säga Skål o trevlig helg

bili sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mita sa...

Helt omeotståndlig!!!! Kram & trevlig helg! St or kram!

LenA sa...

Säger som Alex....Snyggt!

Har också njutit av ett gott vin till maten så jag faller väl in i kören...Skål och ha en trevlig helg!

Kram Lena

Monica sa...

Snyggt!! Mycket roligare o få vin i ett sådant fint rör :-) Trevlig helg!

Jenny sa...

Jättefin vinhållare och jag gillade din äppelkorg. Ha en trevlig helg själv ska jag åka till Mita och shoppa i morgon/ jenny

Katarina sa...

Åh vilka fina saker du gjort till sonen. Vad avundsjuk jag är på ett glas vin.

Själv går jag på flytande diet, modifast 800 kalorier per dag, jag ska göra en gastric bypass nästa vecka. Jag har druckit dryckerna sen i tisdags och ska dricka dem tills onsdag kväll. Opereras tors 30:e. Det är det enda jag tänker på och får inget gjort med pysslet fast jag har 2 halfärdiga kort på gång.

Ha en trevlig helg.
Kramar Katarina

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och trevlig lördag på dig bästa vännen:) Vilken vinhållare och kort du har gjort till sonen SÅ HIMLA SNYGGT:) Han måste ha blivit jätteglad för det han fick av dig:) Det är så valarbetat och jag håller med dessa papper är jättesnygga:)
Hoppas allt är bra med dig vännen att du har haft en bra vecka och att helgen blir bra för dig:)
Å du söta rara du jag lovar dig jag känner värmen från Nässjö det har jag ALLTID gjort:):):)
Kramis kramis från lilla Inger vännen:)

Lena sa...

Åh Lene, vad fint du har gjort till din son. Så himla tufft. Förstår han blev glad över detta fina.
Soligt och fint har det varit några dagar. Men igår kväll åskade det här och idag är det regn och grått igen. Hoppas du får en trevlig pysselhelg. Kram Lena

Kamilla sa...

OOOOh helt underbara alster du har gjort, fnissade lite åt lillans kommentar :D
Du har en sak att hämta inne hos mig!
Kramizar i massor!

Märta sa...

Fin inslagning till flaskan!
Hoppas att du har en skön helg!
kram! Märta

Lena B E sa...

Wow så snyggt vännen!! :)
Jag blir så imponerad, du pysslar ju för fulla muggar nu och du slår visst alla rekord. Än det ena fina och än det andra, och allt är lika fint!! :)
Jättehäftigt motiv det gillade säkert födelsedagsbarnet eller hur? ;)
Ha en skön kväll vännen.
Kramar från Lena

annicka sa...

Hej hej! Snygg vinhållare! Ett mycket roligare sätt att ge bort en pava rött =) Hoppas allt är bra med dig! Ha en trevlig helg! Kram kram

Ellis sa...

Underbar vinhållare och kort, måste kolla in de papperen! =)
Kramar

Ellis sa...

Glömde fråga, kommer bilden från ett papper eller? =)
Kram

Unknown sa...

coolt, jättefint..Kan tänka mig att sonen blev glad för detta..
Bilden eller stämpeln var ju kanon till en kille / Kram kram