onsdag 29 september 2010

Julkort # 10 Utmaning

För en tid sen fick jag en utmaning av vännen Carina D.
En julstrumpa som jag skulle göra något med.
Gärna ett kort som kunde öppnas!
Nu blev det ingen strumpa, utan en stövel!
Jättekul att göra vännen så det blir några till!
Tomten & hans renar passade bra här!
Har redan tänkt ut nästa hur den ska bli!
Insidan då, en textstämpel från Altheasmix
flera renar och lite blommor!
Brunt och lite svart cardstock samt ett jul papper som
legat sen några år!
Tack snälla Carina för utmaningen!
Hoppas du är nöjd med resultatet!
Ha en bra dag mina vänner, jag ska lägga mig på soffan
en stund, är så j...... förkyld och väldig matt i kroppen!
Kram lene

17 kommentarer:

Unknown sa...

Villket roligt kort, det kanske man ska prova på.
Tack för tiset !!

Lilla Pyssel Inger sa...

AV MIG SÅ FÅR DU MYCKET VÄL GODKÄNT, TYCKER ATT DU KLARAT AV DIN UTMANING GALANT:) JÄTTESNYGGT:):):)

Nej du vännen har inte pysslat på båten, det är förbjudet med pyssel där ha ha ha:) Det är bara mys och trevligt sällskap som gäller när man är på båten:)
Länken till mina omlott askar är:)
http://pysselskolan.bloggspot.com/
Du måste testa vet att du kommer gilla dom, lycka till:)

Blir ledsen att läsa att du inte är pigg vad tråkigt vännen!!!
Sänder en massa pigga på och piggelin kramar till dig!!!! Hoppas hoppas att du snart får må bra och krya på dig!!!
Tänker på dig, LOVE YOU:):):)
Kramis kramis från lilla Inger vännen:)

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK TACK TACK snälla jag fick ditt långa inlägg först gulliga du:)Å jag har svarat dig hi hi hi:)
Vi sitter här och skriver om veranda vad kul ha ha ha:)Ta hand om dig kramis kramis från lilla Inger vännen:)

Britt-Inger sa...

Tjena. Jätte fin stövel :) Ni är så duktiga på att ha börjat med julpysslet, jag tittar bara på papperna ;)
Ser att du inte mår så bra idag, så jag skänker dej en tanke om tillfrisknande och hoppas att solen skiner på dej, så då kanske det känns "lite" bättre... ;)
Krya på dej.
Kramar, Britt-Inger

Annelie sa...

Vilket fint kort, så roligt med kort i annorlunda form. Nu påminde du mig om att jag har ett halvfärdigt julstrumpekort liggande sen förra året, det måste jag ju leta reda på!
Usch det är inte roligt med yrsel, men är du genomförkyld så är det nog den som spökar, tror du inte?
Du är väl duktig & tar din nässpray ordentligt? ;)
Hoppas du mår mycket bättre snart,
ta hand om dig vännen!!

Kramis Annelie

Inger Harding sa...

Kjempeflott julkort Lene!!
Gøy med noe som er litt annerledes også :)
Ha en fin høstdag.

♥ klem, Inger

Lena B E sa...

Wow vad du är påhittig, och så fint kort det blev sen!! :) Kortet är underbart och det är tomten med sin säck och sina renar också!! :) Hade du någon mall till detta eller har du ritat strumpan själv?
Ha det så jättebra vännen och krya på dig.
Kramar från Lena

carina d sa...

Hej igen vännen:)

Jamen jösses vad den blev fin:) Klart godkänd:) i like:) ser framemot att se flera:) mmm nu blev jag oxå sugen på en stövel;) tomten min stooora favorit ser jag oxå;))
nästa utmaning dimper ner om några dagar till dig;) skickar över en hel hög av piggelinkramar till dej
Va rädd om dig och krya på dej lilla vän

Lena sa...

Vilken underbar stövel du har gjort, super duperfin. Näää, rosa julkort är inte det vackraste eller lättaste att göra.
Tråkigt att du inte känner dig pigg. Hoppas det går över snart. Krya På Dig Kram. Lena

Gertrud sa...

Kul med annorlunda kort. Stämplar och papper passar perfekt till denna stövel. Krya på dej, kram Gertrud

bili sa...

Läckert kort :) mycket fin nstövel. Krya på dej, kram

Catharina sa...

Vilken fin stövel.Det var ju en mycket bra idè att gör en sån kortmodell.Jag tycker att det är kul med lite annorlunda modeller.
Titta in i min blogg för jag har något där till dig.
Krya på dig och hoppas att du har lika fint väder som jag.
Kram Catharina

annicka sa...

Hej hej! Men vilken fin stövel!!! Jag vill oxå göra en sån =)De andra två korten var oxå superfina...du gör så fina kort!
Hoppas du kryar på dig snart! Jag sitter oxå med halsont, feber å tillhörande huvudvärk...det är synd om oss =) Kram kram

Riet sa...

Ohhh wowwww Lene,This is so wonderful,I love the image and the details.

Hugs Riet.x

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon på dig vännen:)
Det är bara lilla jag som tittar in och hoppas att du mår bättre i dag:)
Tänker på dig och sänder en massa piggelin och krya på dig kramar:)
STORA VARMA BAMSE KRAMAR FRÅN lilla vännen Inger:)

Ellis sa...

Hej!
Kortet blev jättefint! =)
Krya på dig!
Kramar, Elenor

Jenny sa...

Jättefint och häftigt kort som en stövel. / jenny