torsdag 30 september 2010

Award

Jag har fått dena fina award av Kamilla & Catharina!
Tack snälla Ni för den fina utmärkelsen!
Regler för awarden är
# kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
# tacka och länka till den man fått den av.
# nominera 7 andra blogger och länka till dem.
# berätta 7 intressanta saker om dig själv.
Jag skickar den vidare till dessa

Till vännen Annica
Duktiga Bili
Goa vännen Lena J
(som inte vill ha awarder, men verkligen förtjäner denna)
Härliga underbara LenA
Min vän Monica
Jag vill även ge den till Lisan
Då ska jag skriva 7 saker om mig
1. Just nu är jag dunder förkyld!
2. Jag älskar utmaningar!
3. Jag älskar mina barn, barnbarn och svärdöttrar
4. Jag tycker inte om att städa (gör det för att man måste)
5. Jag går upp mitt i natten (ibland) och tittar på TV
6. Jag är jättestolt över alla fina kommentarar jag får
här i bloggen!
7. Jag ska köpa present till min svärdotter idag!
ha en trevlig dag alla och ta hand om Er!
Kram lene

5 kommentarer:

Lisan sa...

Hejsan ,min bloggvän!
Tack för awarden jag fick av dig. Jag tar tag i det i helgen. Tack även för dina fina kommentarer. ha en bra helg, kramis från Lisan

Lena sa...

Hej Lene!

Tack snälla rara för omtanken. Jag tar emot den och gömmer den i mitt hjärta. Lycka till med present köpen. Ha det så gott. Kram Lena

bili sa...

Tack för awarden och dom fina orden. Måste tänka lite innan jag går vidare med den. Krya på dej och se fram emot en förmodligen, skön helg. Kram bili

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till din award och GRATTIS till alla dom som fick den av dig:) Kramar från lilla Inger:)

Monica sa...

TACK! Jag blev jätteglad. Har lite körigt just nu men ska göra "uppgifterna" så fort jag hinner. Vi håller på att flytta p åjobbet så det blir mycket tid där. Jag har nog inte sju stycken att skicka till, men ska se vad jag kan åstadkomma.
Kram
Monica