onsdag 22 september 2010

Korg för glasen med äppelmos

I mitt senaste DT paket fick jag dessa
vackra papper och dekorationer i höstens färger!
Här kommer första bidraget med dessa snygga papper
från Maja Design! En liten korg att ha på bordet
med ett glas äppelmos och en flaska äppelsaft!
Jag har användt
Grön och orange cardstock
Maja Design skördetid Sylta
Orange siden band
Rosor i 3 olika gula färger
Bruna knappar.
Har Ni sett alla vackra band som finns hos
Altheasmix?

Nu ska jag klura lite på vad jag ska göra
med de andra papper!
Allt material kommer naturligtvis från Altheasmix!
Ha en skön kväll i det vackra höstvädret!
Kram Lene
DT hos Altheasmix

19 kommentarer:

Pia sa...

super sød box i dejlige farver

Katarina sa...

Vilken underbart kort i härliga höstfärger. Vad tiden går fort, det var inte länge sedan det var sommar. Ha det gott. Kram kram

Monica sa...

Vad fint du alltid gör.
Tack för din kommentar att det går att radera. Nu är det gjort!
Kram
Monica

Ellis sa...

Superfint, vilken bra idé! =)
Kram

Lisan sa...

oj så påhittig du är och kan få till det. Jag har legat i en vecka nu och missat lite scrapping i lokalen, trist. Men nu e jag åter på benen och får ta igen det. Hoppas att allt är bra med dig. Kramis från Lisan

Viddan sa...

Så påhittigt och så fint! Ha ett fint veckoslut! Kram Lena

Annelie sa...

Vilken härlig korg du har gjort! Kul idé!
Kram Annelie

bili sa...

Härlig idé och mycket fin korg dessutom :) Maja´s papper är kul att jobba med.

bili sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Riet sa...

This is so beautiful Lene.

Hugs Riet.x

LenA sa...

Snygg korg! Du har ju dessutom hunnit med ännu ett vackert julkort i mina favoritfärger sedan jag hälsade på sist....så flitig du är! Superfint!

Ha det gott vännen!
Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon god morgon på dig bästa vännen:)
WOW nu har du gjort det igen SUPER FIN korg vad fint det blir på bordet nu:) Du kan verkligen få till det min vän:)
När jag var hos Carina här om dagen så kokade vi i hop utmaning till dig ha ha ha:) Men jag vet att du kommer klara av det galant är inte ett dugg orolig:) Ser fram i mot att se din utmaning klar på din blogg:)Hoppas allt är bara bra med dig, ber en lite Lene bön varje dag att du ska må bra och få ha det bra:)Ha det bäst och var rädd om dig du med:) LOVE YOU TOO:):):)Kramar i stora lass från din lilla vän Inger:)

Petra sa...

En sån fin kort. Känner nästan doften av äppelmos ända hit. Papperna du använt var ju helt perfekta.
Kram o trevlig helg.
Petra

annicka sa...

Hej hej!
Supersnyggt julkort i brunt å vitt! Å äppelkorgen är oxå fin! En annan har ju lite pippi på att göra korgar som du vet =)
Tack för titten hos mig...alltid lika glad över dina besök! Kram kram

Lena sa...

Hejsan Lene!
Du är då fantastiskt bra på att hitta på saker att göra. Din äppelkorg är så himla söt, vill nästan smaka på den,ha,ha. Vilken prydnad för bordet den är. Ha det så bra vännen. kram Lena

Pernol sa...

Åh vilken flott korg! Jättefint att ha framme på bordet. Va duktig du är!

Ha det gott!
kramis Pernilla

Catharina sa...

Vilken superidè.jag som har kokat massor med äppelmos och gjort ännu mera äppelsaft.Papperen som du använt är ju hur passande som helst och dessutom helt ljuvliga.
Ha en underbar helg!
Kram Catharina

Lena B E sa...

Hej vännen!
Oj oj oj vilken jättefin korg du har gjort!! Den är supersnygg!! :)
Jag var faktiskt här igår kväll och skulle kommentera, men min dator ville inte fungera som den skulle. Den krånglar mycket för mig nu så det är därför jag har så svårt att kunna göra nåt på den.
Ha det så bra vännen och lycka till med veckans julkort, det är enklare än det ser ut att göra granarna. Det svåra är att få dom raka sen på kortet. hihi ;)
Ha en jättetrevlig helg, det ska jag ha med mitt pyssel.
Kramar från Lena

Kamilla sa...

ÅÅÅh WOW vilken underbart vacker korg, och äppelmos är ju nåt som jag verkligen älskar!
Så himla smarrigt!
Kramar i massor!!