torsdag 30 september 2010

Julkort # 11 Rosa utmaning

Då är även mitt Rosa julkort klart! OCH det är bara torsdag!
Jag har inte orkad göra så mycket annat än pyssla,
min dumma astma gör ju att jag får det lite tufft när
jag blir förkyld! men idag är jag bättre!
Det är jättesvårt att få fram den rosa färgen rätt!
Här kommer insida också!
Jag har använd 3 olika rosa cardstock
Maja design.. Hallonsorbet!
Rosa band
Rosa bling
Stansat ut både blommor och blad!
Hos altheasmix hittar Ni kättemånga snygga band.
Det är snyggt och kul med band tycker jag!
Ha det gott mina vänner!
Kram lene
DT hos altheasmix

23 kommentarer:

NuttesPyssel sa...

Åå,så sött!

carina d sa...

hej vännen
Åå! vilket sockersött kort du gjort:)
kramis

onkis sa...

Vilket underbart rosa kort du har gjort.
Min ena son har en besvärlig astma, så jag vet vad du går igenom :(
Skönt att du kan och orkar sitta och pyssla :)

Petra sa...

Så himla gulligt kort.
Kram
Petra

Unknown sa...

Jätte välkommen in till webbshopen!!

Meretekj sa...

Kjempefint rosa julekort.
Flott dekorert:)

Ellis sa...

Vilket fint kort! =)
Kram

Kamilla sa...

ÅÅÅh Lene, det är fantastiskt, underbart, såå vackert så man blir alldeles rosa inombords :D
Helt otroligt vilket fiiint kort!
Kram kram och krya på dig <3

Kamilla sa...

ÅÅÅh Lene, det är fantastiskt, underbart, såå vackert så man blir alldeles rosa inombords :D
Helt otroligt vilket fiiint kort!
Kram kram och krya på dig <3

Ellis sa...

Skönt att du är lite piggare, min astma känner av kylan nu!
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig bästa vännen:) Tycker det är kanon att du klarat av ett sådant underbart fint kort när du inte mår bra:) Mycket bra jobbat tycker jag:)
Nu har även jag gjort färdigt mitt bidrag till Rosa bandet, ett nytt kort som jag aldrig gjort förut:) Tyckte själv att det var jättekul att prova på och att det blev fint:)
Håller tummarna för att du mår mycket bättre nu min vän och att du snart kryar på dig helt igen:) Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg vännen. Var rädd om dig, kramar i massor från lilla Inger vännen:)

Veronica sa...

Vilket härligt kort, helt underbart.
Tar med mig din idé att trä banden så snyggt.
ha en bra dag.

Britt-Inger sa...

Hej. TACK för titten och dina värmande ord :)
Hur häftigt var inte detta kort ;0) Vi får börja tänka om till julen....rosa detaljer i granen i stället, undra om det skulle gå hem ;)
Sköt nu om dej i helgen och hoppas du börjar må lite bättre.
Krya på dej kramar, Britt-Inger

Viddan sa...

Så härligt kort och vilken fin insida, så välarbetat. Ha en fortsatt trevlig fredag och enrig helg! Krya på dej!
Kram, Lena

Annelie sa...

Skönt att höra att du mår bättre
:-)
Ditt kort är verkligen sagolikt vackert, så fint med de trädda banden!
Trevlig helg,
Kram Annelie

Lena sa...

Jag håller med alla som skrivit..så himla snyggt och välarbetat kort. Du har då lyckats. Ha en bra helg och krya på dig vännen. Kram Lena

Pysselmadame sa...

Åhh så fint julkort. Sköt om dig KRAMIzAR Lena

Lena B E sa...

Ååååå vilket jättefint kort du gjort vännen!! :)
Så snyggt du gjort med banden, gillade det.
Ha nu en trevlig helg min vän.
och... Krya på dig.
Kramar från Lena

Catharina sa...

Jättefint bidrag till utmaningen.jag gillar ju inte så mycket rosa men detta kort gillar jag.Jag håller på att börja gilla rosa mer och mer när det gäller skapandet men jag skulle nog aldrig ta på mig rosa kläder iallafall.Här är det mulet och grått idag.Men de har lovat sol till helgen.
Ha en underbar helg och hoppas att solen får lysa på dig!
Kram Catharina

Riet sa...

So gorgeous Lene,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Tiina sa...

Superhärligt julkort!!!

Pernol sa...

Hej vännen!
Åååååh vilket sött kort! Sött som socker.

Du är välkommen till min utmaning!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Mmm vilket jätte fint rosa kort du har gjort. Jätte sött!
Hoppas att din förkylning har gett med sig så astman minskar. Kan inte vara kul med astma, fy.
Krya på dig och ha en bra helg. Kramis från Lisan