måndag 13 september 2010

baby mobil och vagga

DT uppdraget med de söta barn papper.
Jag använda de sista biterna av detta söta
papper till att göra en mobil till barnkammaren
samt en lite vagga!
Det var svårt att fota mobilen, så jag tog en närbild.
Allt material kommer från altheasmix!
Ha en underbar dag och kolla in Mitas utmaning!
-----------------------
Nu måste jag bara berätta om min söndag!
Jag var i Skillingaryd hos min son och svärdotter!
Vilken helskön dag!
Barnbarn som hälsar en välkommen med stora famnen.
Son och svärdotter som står beredd att ge mig en
helt underbar dag!
Vi började med en fika. Sen blev det massage,
därefter en ansikts behandling med massage.
Efter en stunds vila blev det en jätte god middag!
Sen en promenad, väl hemma blev det bubbelbad
och hårinpackning! Jag kände mig som en drottning!!!
Innan jag åkte hem blev det fika med kladkaka!
Tack min underbara son & svärdotter
& mina älskade barnbarn,?
Jag älskar Er!!!!!
Önskar alla en skön dag!
Kram lene

10 kommentarer:

bili sa...

Vlken skön dag du fick :) Ha en fortsatt trevlig inledning av veckan.

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vilken underbar baby mobil Lene vännen helt ljuvlig:) ÅÅÅÅ vad man blir super avis på din dag i går men det är du verkligen värd:)Tycker det är gulligt av dig att tala om hur mycket du "älskar" din familj:) Det är viktigt att tala om det så att dom vet det betyder så mycket:) DU ÄR BÄST LENE VÄNNEN OCH ÄR SÅ HIMLA GLAD ATT DU FINNS SKA DU VETA:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Kamilla sa...

Men WOW vilken fin mobil och vagga, supersöta, så iderikt att hitta på ngt sådant :)
Hoppas allt ät väl med dig! Hos oss knatar det på och allt är väl :D
Kram kram

Monica sa...

Det låter helt underbart!!!!!!!!!!!

Viddan sa...

Vilka saker du gjort, vaggan är så bedårande och jag gillar oxå motiven du stämplat mobilen med. Vilken härlig dag du fick, det var du säkert väl värd. Ha en skön vecka Kram, Lena

Petra sa...

Oh vilken fantastisk dag du fick hos barn och barnbarn. Det låter verkligen underbart.
Vad du är påhittig, en mobil. Den är jättefin.
Kram
Petra

Katarina sa...

Vilken dag. Först att få träffa de nära och kära sen att få vara med om all denna ompyssling. Härligt! Fin mobil och vagga. Ha en bra vecka. Kram Katarina

Ellis sa...

Jättefin mobil! =)
Kram

Britt-Inger sa...

TACK snälla för dina värmande ord :)Charmerande alster. Vaggan är jätte söt!!!!
Ååhhh, vilken underbar dag du fick av dina nära. Man uppskattar verkligen den familj man har..Det finns såååå många som inte ens har anhöriga.
Ha en bra dag och hoppas solen skiner på dej, för här är det riktigt ruggit ute.
Kram, Britt-Inger

Jenny sa...

Vilken fin mobil och vagga. KUl att du varit inne på min blogg. Kram Jenny