söndag 26 september 2010

Kärlekskort

När Mita bad mig göra något med detta vackra papper
funderade jag länge på vad jag skulle kunde hitta på!
När jag sen såg veckans utmaning ( Kort för cancerfonden)
Visste jag vad jag skulle göra!, Detta är inte rosa,
utan det är ett underbart brunt papper, The key to my heart!
Från Graphic 45 som passade så bra till ett kort för kärleken!
För visst är kärleken viktig när det gäller Bröstcancer?
Alla våra mödrar, våra fruar, våra väninnor som behöver
att veta att vi älskar dem!
Därför gjorde jag ett kort för just kärleken som kan köpas
av vem som helst som vill visa sin kärlek!
Detta kort kommer att säljas, och pengarna sättas in
på Canserfondens konto 72988 ROSA altheasmix!
Härmed utmanar jag alla mina DT kompisar att göra samma sak!
Så här blev insidan, en jätte härlig stämpel
som säger "Kärleken är evig"
Låt kärleken leva i Era hjärtan och ta till er Mitas utmaning!
Massor av kramar från Lene

18 kommentarer:

bili sa...

Härligt kärleksfullt kort med vacker text. Håller med om att kärleken är evig. Bra idé av Mita med denna utmaning. Skall försöka fixa ett kort jag oxå :)

Riet sa...

What a wonderful card Lene,I love the image and your papers.
So beautiful details.

Hugs Riet.x

Lena B E sa...

Wow du fullkommligt sprutar ur dig nya alster hela tiden vännen, en riktig kanonspruta har du blivit. ;) Jag fattar inte vart du får alla bra idéer ifrån. :)
Jättefint kort och en toppenidé att utmana dina DT-kompisar, hoppas dom hänger på! :)
Kramar från Lena

Kamilla sa...

ÅÅÅh så fint kort :D
Vilken fin gest att sälja det och skänka pengarna till cancerfonden <3 du är så underbart snäll!!
Kram kram

Carina sa...

Vilket underbart kort.Texten är bara sååå fin.

Kram!

Mita sa...

Fint!!!!

Ellis sa...

Vilket underbart kort, de stämpeln har jag tänkt skaffa länge men inte hunnit än! =)
Jag har dig på bloglovin så att jag inte missar inläggen dina! =)
Ha det så bra!
Kramar

Pia sa...

wow så lækkert kort, fine farver og tekster

Inger Harding sa...

For en flott ting å gjøre Lene!
Kortet er NYDELIG!!!
Ha en fin dag.

♥ klem, Inger

LenA sa...

Underbart vackert, både kortet och tanken!
Kram Lena

Annelie sa...

Ett underbart kort Lene!
Så fin textstämpel..
Kram Annelie

Lena sa...

Hej Lene!
När jag läste din rubrik började jag sjunga Ännu doftar kärlek...Ditt kort är så grymt snyggt och din tanke är ännu grymmare....Ja, helt enkelt du är bäst och en riktig insprationsspruta. Ha det gott. Kram Lena

Lisan sa...

Men jösses vilken fantastiskt underbart kort. Jag blir helt mållös när jag ser det. Håller med att pappret var super men vad jag gillade massor var den underbara stämplen med sångtexten. Var har du köpt den?
Ett verkligt kärleks kort vill jag lova. Kramis från Lisan

Camilla sa...

Åh ett så fint kort! Det får du nog mkt betalt för :o)
ha det gott
kramar
Camilla

Anna-Karin sa...

Vilket jättefint kort och vilken härlig färg! Ska försöka hinna anta utmaningen jag oxå!

NuttesPyssel sa...

Jättefint!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

God morgon på dig bästa vännen:)
ÅÅÅ hjälp jag hinner inte att få med mig allt det fina som du gör!!!
Kortet med julgranen under är jo så himla fint, har också provat på bild kommer sen:)
Å detta kort är jo så himla vackert du har verkligen fått till det Lene:) Å självklart så ska jag skapa något till denna goda sak så jag antar din utmaning:):):)
I helgen var jag med Henrik på en sista tur med segelbåten innan den ska upp på vinterförvaring. Det var bara vi två och det var jättemysigt:) Lördagen var riktig fin, söndagen var för kall för mig och det blåste men men vi hade jättetrevligt tillsammans och det är det viktigaste eller hur:)
Hoppas att du har haft en riktig trevlig och bra helg och att du mår bra:) Tänker på dig vet du !!!
Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig, kramar i massor från lilla vännen Inger:)
P.S Längtar att se din utmaning från Carina:)

carina d sa...

Hej Lenevännen:)

verkligen ett underbart kort:)
va rädd om dej
kramis