måndag 11 januari 2010

Första korten i år!

Jag vill börja med att önka Lena J. en riktig trevlig
födelsedag! Hoppas du får mycket kort & presenter!
Detta kort har Lena fått från mig. Det syns inte,
men det är ett "frame" kort
Insidan blev så här, som tur är så kollar jag alltid
en extra gång innan jag skickar korten.
Jag hade satt i 2001 och det var ju inte så smart!
Detta kort är ett grattis kort som en vän skulle ha med
till sin mamma när hon åkte till Kanada.
En presentväska till en baby!
Vinflaska etikett i rosa!
Julkort som inte kom med förre året!
Detta julkort har jag liftat ett av Ingers underbara
julkort!
Tack alla goa rara tjejer som har hälsat på i
min blogg under 2009. Jag hoppas Ni vill fortsätta
med det under 2010!
Hoppas Ni alla får en helt underbar dag!
Kramizar från Lene

34 kommentarer:

Petra sa...

Så mycket fint du bjuder på idag Lene. Jag kommer att fortsätta hälsa på hos dej, självklart! Ha en bra vecka.
Kramar
Petra

Pernol sa...

Åååå så mycket fint du har gjort!!! Framekortet till Lena är ju helt underbart! Det tar lite tid innan man inser att det är ett nytt år. Jag skulle skriva räkningar och då blev datumen 2009.01.04. Jag säger då det! Det var bara att riva och skriva nytt.
Självklart kommer jag fortsättningsvis att hälsa på hos dig!
Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Wow så mycket fint du gjort, kortet till Lena är helt underbart vackert!! Här flödar pyssellusten ser jag, va kul!! :) Det är ett elände när det är nytt år och man ska skriva nytt årtal, man skriver alltid fel, lika varje år. hihi...
Hoppas allt är bra med dig?!
Ha det så jättebra.
Kramar från Lena

Viddan sa...

Åh, så fint! Älskar framförallt det översta. Jag orkar dåligt gå runt och lämna kommentarer, men du är alltid så kär och gör mig så glad med dina kommentarer hos mig så till dig kommer jag =) Ha det så bra!!! Kram Lena

Jenny sa...

God fortsättning till dig också!

Wow, så mycket fint du gjort! Presentpåsen till bebisen var ju hur söt som helst..
Kram!

Lena sa...

Hej Lene!
Måste tacka dig en gång till för det fantastiskt vackra kortet jag fick av dig. Det är riktigt ögongodis det! Är så glad för kortet. Klart att jag kommer att fortsätta hälsa på hos dig. Kram från mig Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Å här fanns det jo hur mycket smaskigt ögongodis som helst du bjuder på rena scrapping buffén gumman:)SÅ MYCKET UNDERBART FINT DU GJORT DU ÄR JO SÅ HIMLA DUKTIG:)
Å självklart så kommer jag att hälsa på dig du vet mig blir du inte av med så lätt ha ha ha
Hoppas att du har haft en underbar dag, ha en toppen vecka bästa vännen tänker på dig massor:) Kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Ellis sa...

Jättefina kort och andra saker som du har gjort! =)
Kram

Pysselmadame sa...

Åhhh så himla fina de är. Kortet till Lena fastnade jag helt för:) vintage det är så himla fint. Ja det blir svårt att skriva nytt år haha det tar sin lilla tid. Önskar dig en trevlig vecka och sköt om dig. KRAMIZAR Lena L

TinaStina sa...

Å vilken massa fina grejer! Gillar framförallt vintagekorten. Supersnyggt!

Kram!

Monica sa...

Tack för din rara kommentar! :-) Vad mycket fint du gjort sen jag var härinne sist! Riktigt vackra skapelser!
Stora kramar!!

Pia sa...

wow så meget super nydeligt du har lavet

Mia sa...

Alltid roligt att besöka din blog!!
Du gör så mycket fint som man blir intresserad av att kanske kunna göra själv!!
God fortsättning på det nya året! //mia

Britt-Inger sa...

Ja, här är det då inte idétorka inte... ;) Hur mycke fint finns inte här. Ja, nytt år kan ställa till det ordentligt. Det tar ett tag innan hjärnan har registrerat att det är ett nytt år.
Ha en bra tisdag.
Kram, Britt-Inger.

Busan sa...

Oooh så mycket fin du har gjort Lene... du är så duktig!!! Baby-väskan och frame-kortet är det som fastnade i mitt minne på en gång och det är ju så vackert!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en ny mysig pysselstund!
Varma vinter-kramar
Busan

Busan sa...

Och glömde... självklart vill jag fortsätta hälsa på dig - fattas bara!!! :) Tack för att du finns och tack för allt ögongodis du visar!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Unknown sa...

Mycket mycket fint du bjuder på härinne :) Kortet till Lena var bara så läckert..
Sen gillade jag bebisväskan med massor..
Du är sååå DUKTIG.
Ha det så gott / Kram kram

Monica sa...

du gör så mycket fina kort! Värmeljuskorten är jättekul att göra. Jag håller på och testar lite vattenfallskort också. Det har varit jätteskönt att vara ledig, har verkligen laddat batterierna och pysslat en massa. För överig är allt bra
kram
Monica

Bettan sa...

Hej! jag fixar gärna "namnlappar". Ska dom vara svarta? text röd? Vilken storlek vill du ha på bakrunden? Den till "tjejerna" är 30x140mm och texten är ca 28-29 mm hög för att utnyttja så mycket höjd som möjligt och beroende på typsnitt. Min mejl är bettanholgersson@hotmail.com
Mejla mej så bestämmer vi vad du vill ha.
Kram sytanten.

Lisan sa...

Så mycket fint du har hunnit med under 2009. Ser fram emot 2010 och allt fint du kan få till detta året. Ville bara titta in och önska dig en bra dag. Kramis från Lisan

Camillas Kreativa sa...

Ååå så mkt fint du gjort! Kortet till Lena är ju helt underbart och så mkt jobb du lagt ner, tur att du kollade datumet... Det gäller ju att hålla tungan rätt i mun nu så här på början av året då det är så lätt att skriva förra årets datum. Eller som du gjorde sätta siffrorna i fel ordning, har märkt att det är så himla lätt hänt med årets årtal... ;P
Ha det gott och kramar
Camilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:) STORT TACK för mycket trevligt telefonsamtal i går ALLTID lika kul att prata med dig vännen:) Nu ska jag göra klart en hemlis sen kommer det en låda med väskan och annat till dig:) Gör klart allt i helgen så hoppas att lådan går i väg till dig på måndag:) Hoppas att du får en jättetrevlig dag och helg Tänker på dig massor kramis från lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Trevlig helg min vän!
Kram
Petra

Busan sa...

Hej vännen! Vill bara önska dig en trevlig helg och hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund. Tänker på dig och hoppas du har det bra.
Här är det bara förkylt och jag har pysslat på sånt som jag inte kan visa än men pyssel-lusten har kommit åter i alla fall!!! :)
Skrattade så när jag läste din kommentar när jag skrivit om vår hiss... det stämmer säkert för det är allt tokigt här... hi hi...
Ha det så bra du bara kan och trevlig helg!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Kamilla sa...

ÅÅÅh Lene vilken underbar kavalkad av vackra alster du visar!!!
Så underbart vackert!!!!
Kramar i massor vännen, och hoppas du får en underbar pysselhelg!!

Gertrud sa...

Hej Lene, hoppas din helg blir bra. Ska själv försöka pyssla en del. Kram Gertrud

Mia sa...

Hej, min vän!
Alltid kul när jag får besök av dig!
Är på landet nu, eldar för fullt i spisen. Mysigt!!
Ha en riktigt mysig helg!!
kram//mia

Britt-Inger sa...

Önskar dej och de dina också en mycket skön helg och vi hörs efter helgen, för då får jag hoppas att idétorkan har försvunnit. Har ett uppdrag (som jag fått från Norge)som ska vara färdigt på torsdagsmorgon.
Ha det gott.
Kram, Britt-Inger.

Li@n sa...

Gör jag inget själv så njuter jag desto mer av att titta på allt fint du gör.

Trevlig helg
kram kram
Lian

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:) Nu är jag snart klar med allt så hoppas att få i väg lådan till dig i morgon senast måndag:) Jag hör av mig när den har gått i väg:) Vet att du jobbar i helgen men hoppas att du får det SUPER BRA ända:) Tänker på dig och kramis från din lilla vän Inger:)

Lena B E sa...

Hejsan vännen! Hoppas du har det bra i helgen och har kommit igång med något scrapprojekt. :)
Om ett par vackor blir det en utmaning, det vet jag bestämmt. ;)
Då ska du få nåt att bita i hihi..
Här är det full fart på altrandet, och det är så himla roligt. Det var ju så länge sen jag gjorde nåt sånt så det är verkligen på tiden, kort har jag ingen lust med alls i nuläget men man kan ju hoppas att det intresset väcks också snart, för jag behöver göra några födelsedagskort till några tjejer som fyller år i februari.
Ha en jättetrevlig helg vännen!
Kramar från Lena

Märta sa...

Så mycket fint du hinner med att göra!
Hoppas att du har en bra helg!
Kram! Märta

Sofie sa...

Hej min vän!
Så mycket härligt du har hunnit med att göra i år! Blev mycket förtjust i Baby-väskan du har gjort, vilken bra present.
Trevlig helg till dig med!
Stor kram Sofie

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon själv vännen:)

Tack snälla var roligt att du gillade kortet till svär dottern:)
Skönt för dig att du fick sova länge i dag, man behöver att ta igen sig i bland. Nu får du lite lugn och ro på morgonen när du börjar jobba först klockan tre. Håller tummarna för dig att du får en riktig bra dag på jobbet.
Tänk du har något att se fram i mot till i morgon, trevligt att få åka i väg och få sällskap och pyssla lite. Forstår mycket väl att du tycker det ska bli kul:) Jag saknar våra pyssel träffar här hos mig med Carina och Sussi!!! Så himla tokigt det blev när Carina stackaren skadade sig!!! Längtar tills hon är på G igen så vi alla kan träffas och ha trevligt igen:) Sussi har varit underbar och hälsat på så ska inte klaga men det är kul när vi alla tre är tillsammans:) HA SÅ RIKTIGT KUL I MORGON Lene och hoppas du får pysslat i hop något riktigt fint:)Ha en riktig trevlig och skön söndag du med och kramis i massor från lilla vännen Inger:)