söndag 31 januari 2010

2 Enkla kort

Ja som Ni ser så har jag fått gjort ett par enkla
grattis kort! Jag har absolut ingen lust idag att sätta mig
och scrappa. Jag vet inte varför, men det tar emot!
Kanske för att jag är så förbannat trött på vintern.
Det är i alla fall därför detta kort kom till!
Visst är det vårligt och ger en läntan dit?
Snart är det alla hjärtans dag och inga kort har blivit
gjorde. Inga blir det heller för jag hinnar inte.
Ska åka till min son i Halmstad en vecka nu och
då blir det inget gjort. Men åka till Ullared och handla
papper på granngården det ska jag!
ha en riktig trevlig dag och var rädda om Er!
kramizar lene

21 kommentarer:

Pia sa...

så fine kort du har lavet, du må også have en dejlig søndag

Lena sa...

Ja du Lene..i perioder har inte jag heller någon lust. Att göra kort nu har jag ingen lust till alls. Men det kommer säkert tillbaks inspirationen. Trött på vintern,jaaaaaa det är man. Så roligt få åka till Halmstad och lycka till med fynden på Granngården. Tervlig söndag. Kram Lena

Lena B E sa...

Superfint och riktigt vårligt grattiskort!! Jaa man riktigt längtar till våren nu, och ditt kort är i sååå fina färger så man längtar ännu mera tills dess.
Några alla hjärtans dags kort ska inte jag heller göra iår, jag är fortfarande less på att göra kort så det blir inget roligt att göra dom då.
Kom gärna in på tisdag min vän, mitt bus kommer att hålla på hela månaden så det finns gott om tid. hi hi ;)
Ha det så bra vännen!
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Hej Lene, jättesöta kort du har gjort. Det märks inte att du har inspirationstorka. Men visst är det så, jag skapar bäst när jag har press på mej. Och nu vill vi ha vår, genast. Kram Gertrud

Monica sa...

Du gör alltid så fina kort. Lycka till i Ullared. Jag hittade jättemycket när jag var där innan jul. Både billiga stämplar, papper och punchar.
ha de bra
kram
Monica

Riet sa...

What a beautiful card Lene.

Hugs Riet.xx

Birgitta sa...

Nu är januari över och februari kommer att gå fort, för det är en så kort månad. Gillar inte heller vintern.
Hoppas du får trevligt i Halmstad,
Kramen

Pernol sa...

Jättefina kort! Härliga vårfärger! Man riktigt längtar efter våren nu. Men här dröjer det ännu några månader. Så roligt att få åka bort. Ullared verkar kul!

Ha det gott!
kramis Pernilla

Britt-Inger sa...

Vadå idé torka..var då någonstans? Inte här i alla fall.. ;) Jätte fina kort! Ja, det är konstigt hur det kan bli. Ibland kan man titta på papperet och man får inte till något alls och så vid ett annat tillfälle så hinner man inte med själv så är kortet färdigt. Men det drabbar alla fast man inte tror det.
Ha en bra måndag.
Kram,Britt-Inger.

Pernilla sa...

Väldigt fina kort du har gjort fast du inte har någon lust, det går i perioder har jag märkt.
Moppen som jag hade på mitt kort kommer ifrån ett klippark (Tilda) som jag köpte för några år sen på Panduro.

Kram Pernilla

Busan sa...

Så härliga och fina kort du har gjort - du är så otroligt duktig och så har du inte ens lust... ja, du är helt enorm vännen!!! Och ja, det är mycket vårkänslor i båda korten tycker jag - så härliga färger och ALLT!!! Kan bara hålla med dig i att man är trött på vintern nu och allt som är vårligt gör en piggare och gladare! :)
Hoppas du får det så bra du kan i veckan.*hjärta* Jag har inte heller hunnit med alla hjärtans dags-kort men det får gå ändå. Var rädd om dig!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Å korten som du visar är jättesnygga vännen gillar dom härliga färgerna som du använt dig utav:) I bland så är det så att man inte är sugen på pyssel och då behöver man göra något helt annat:)
Jag har gjort ett alla hjärtans kort åt min dotter som hon ska ge till sin pojkvän men vet tyvärr inte om jag hinner att göra något till Henrik aj!!!
Håller på att göra 40 års inbjudningar till hans 40 års fest så något åt honom gör jag allt!!
Vad kul att du snart ska i väg till sonen hoppas att du får det jättetrevligt:) Skönt att komma bort lite eller hur vännen:) Å nu blir jag avis jag har aldrig varit till Ullared JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT NÅGON GÅNG!!! Önskar dig en riktig trevlig och underbar måndag och var rädd om dig vännen:) Vi hörs snart, kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Carina sa...

Kära vän!
Vill inte påstå att dina kort är enkla.Du gör som alltid jättefina med enorm kreativitet.
Måste få TACKA så hemskt mycket för ALLT det fina du gett mig.Blev alldeles knäsvag.

Kram!

TinaStina sa...

Jättefina kort trots att du inte hade lust att göra dem. Ibland är det ju bara så att man inte riktigt vill pyssla, men det vänder ju alltid förr eller senare.

Hoppas du får det mysigt i Halmstad. Du kanske slipper all denna snö, jag har inte koll på hur läget är på den sidan.

Avis på att du ska till Granngården! Shoppa loss!

Kramen!

Pysselmadame sa...

Åhh så härliga kort du har skapat. Här syns inte att du har inspirationstorka. Åhhh jag vill åxå till ULLARED. Nu är jag verkligen avis på dig:) Önskar dig en riktigt trevlig vecka och sköt om dig. KRAMIZAR Lena L

Busan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Busan sa...

Hej vännen!
Är osäker på vilken typ av giftbox du menar (och jag har ju inte så mycket koll på vad det är *rodnar)för är med mer än en modell på bild inne i tidningen men är bara mall på en och sedan beskrivning på en annan. SÅ hoppas det är den du vill ha som det är mall till!!!
:) Hör av mig!
Varma vinter-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åh så roligt att du vill vara med i min utmaning, det ska bli jättekul att se vad du hittar på! :) Kramar från Lena

Lisan sa...

Inte lust att sätta dig o scrappa. Men jösses, det märktes då inte alls för dom var jätte fina.
Ha det så bra hos din son och se till att ni kör försiktigt. Det är nog inte så mycket folk på Ullared nunär det är snö på vägarna, eller kan det vara tvärt om. På Ullared har dom billiga fotofix och annat scrapp grejs. Ha det så bra, kramis från Lisan

Petra sa...

Längesen jag var här o hälsade på dej Lene! Men du, ibland så har man bara ingen lust. Och då får det vara så. Hinner eller har man inte lust att göra julkort så får man köpa helt enkelt. Köp några i Ullared vet ja, kostar bara 0,50 öre, fniss!
Hoppas du får trevlig i Ullared, köp nu inget onödigt:D.
Kram på dej, snart är våren här.
Petra

Petra sa...

Alltså Lene, så dumt det lät när jag läste igenom det jag skrivit. Jag menar inte att jag inte har lust att hälsa på dej härinne på bloggen givetvis, du fattar att jag menar att ibland har man ju ingen lust att göra kort. :)