fredag 19 augusti 2011

Julkort (som Lenas)

Godmorgon kära vänner!
Tack alla snälla goa som gärna ville hjälpa mig med
städningen! NI är så välkomna utan att behöva städa
och Gertrud, jag lovar gott fika bröd om du kommer!
Nu ska ni i alla fall få se mitt julkort jag liftade efter
Lena Js underbara kort!
Jag älskade hur hon gjort insidorna och var bara tvungen
att göra lika dant! Det är så snyggt!!!!!

Idag är jag jätteglad, jag får besök av min
systerson som jag inte träffat på säkert 10 år.
I helgen ska vi åka och gratta min svärdotter,
så på måndag kan jag visa mitt syskrin!
Jag vill önska alla en helt underbar helg, ta
det lugnt och var rädda om Er!
Kramizar från Lene

19 kommentarer:

onkis sa...

Ditt julkort är jättefint!
Ha en underbar helg med allt du ska hitta på.
Kram.

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken tur du har vännen som har så många som vill komma och hjälpa dig städa ha ha ha:)

JULKORTET är kanon jag gillar det jättemycket:) Du är så duktig på att få det till:)

Å VAD KUL att du får kärt besök i dag förstår att du är jätteglad:) HOPPAS att besöket blir toppen lovar att tänka på dig vännen:)

SER MYCKET fram i mot att få se sy skrinet du har gjort:)

Vad kul att du gillade mina trådrullar alltid kul att testa på nya saker vet du:)

Ha det bäst och mys mycket nu med dina nära och kära i helgen och ha det toppen:)
Kramar i stora lass från din lilla vän Inger ♥♥♥ :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken tur du har vännen som har så många som vill komma och hjälpa dig städa ha ha ha:)

JULKORTET är kanon jag gillar det jättemycket:) Du är så duktig på att få det till:)

Å VAD KUL att du får kärt besök i dag förstår att du är jätteglad:) HOPPAS att besöket blir toppen lovar att tänka på dig vännen:)

SER MYCKET fram i mot att få se sy skrinet du har gjort:)

Vad kul att du gillade mina trådrullar alltid kul att testa på nya saker vet du:)

Ha det bäst och mys mycket nu med dina nära och kära i helgen och ha det toppen:)
Kramar i stora lass från din lilla vän Inger ♥♥♥ :)

Inger Harding sa...

For et HERLIG julekort Lene!!!
I like :)))
Ha en fin helg min venn.

♥ klem, Inger

Lena sa...

Jättesnyggt Lene. Snygg insida du gjort! Hoppas att du får en bra och trevlig helg. Även jag ser fram mot att få se ditt syskrin. Ha det bäst. Kram Lena

Petra sa...

Jättefint kort Lene! Ha det så trevligt med dina nära o kära.
Kram

Lindha sa...

Vilket fint julkort! Jag blir också sugen på att testa den vikningen! Det får bli nästa veckas julkort tror jag!! För i helgen har jag, precis som du massor att göra! Jag ska på kräftskiva och umgås med min bästa vän och hennes familj. Det bästa är att hon äger en scrapbutik och jag lovar att jag kommer tillbringa mycket tid där!!

Vad roligt att få se någon man inte träffat på så länge!!

Ha en riktigt bra helg!

Kram

bili sa...

Jättefint julkort. Härligt papper, gillar Majas,och fint motiv. Fint dekorerat både på ut o insidan :) Trevlig helg kramar bibbi

Carina sa...

Jättefint julkort:)
Trevlig Helg

Lena B E sa...

Åh vilken otrolig tur du har som får så många till städhjälp, tror du dom har lust att åka hit sen? ;) Jag bjuder ju så klart på fika. ha ha :D
Wow vilket superfint julkort du gjort, helt underbart vackert är det, och insidorna likaså!! :)
Ha det så jättetrevligt i helgen, hoppas du får riktigt kul på kalaset! :) Ha det bäst min vän.
Kramar från Lena

Nina sa...

Ett ljuvligt kort och en fin vikning. Kram Nina

Gertrud sa...

Lene, jag tror att detta är det snyggaste julkort som du har gjort. Jag gillar det jättemycket. Nu blev jag taggad att göra ett likadant. Ha det gott i helgen, kram Gertrud

Riet sa...

What a wonderful card Lene.

Hugs Riet.xx

Margareta sa...

Ååååh ett så fint julkort! Helt underbart!
Ha en riktigt trevlig helg! Kram!

Katarina sa...

Vilket vackert julkort du gjort. Den där vikningen är jättefin, ska testa den ngn gång. Ha en underbar helg. Många kramar Katarina

Annacarin sa...

Hej Lene!
Visst är det snyggt, vill själv testa att göra dessa kort. Du har gjort ett jättefint kort, lika fin på utsidan som på insidan!
Jag vill också ha hjälp med städet.. *fniss* Då kan man få lite mer tid till pyssel... :)
Ha en skön dag!
Kram Annacarin

pojjo sa...

men såå sött :D gillar denna vikningen,

Unknown sa...

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/Dag http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_19.html
Finns även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)
Annars kanske vi kan göra ett bloglovinbyte?;)

Carina sa...

Jättefint julkort, kul vikning