torsdag 18 augusti 2011

Grattiskort

Godmorgon scrapsverige!
Det har varit scrapväder och jag fick gjort ett kort,
faktiskt två. Men det andra visar jag vid att annat
tillfälle. Denna vikning är så snygg och jag var ju
tvungen att testa!

Det andra kortet är ett sånt här kort också
(vad heter vikningen?) Jag har Liftat Lena J
helt underbara julkort. Du hittar det här.
Har du inte sett det måste du bara gå in och titta!
Mitt kommer imorgon!
Ha en helt underbar dag, har Ni ingen sysselsättning?
då är Ni välkommen att komma hit och hjälpa
mig med städningen, klart det blir kaffe också!
Kram lene

19 kommentarer:

Connie sa...

Så nydelig kort:-)
Klem

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jätte snygg vikning och härligt mönsterpapper, gör fint!

Hi Hi tror jag står över städningen men jag har något i min blogg som kanske gör städningen lite lättare...
Kramar Ann-Charlotte

onkis sa...

Ditt kort är jättesnygg!!

Om det inte vore för att jag är genom förkyld så är det klart att jag kommit och hjälp dig städa..
men jag vill ju inte smitta dig ;)
Ha en toppen bra dag!

Lisan sa...

Synd jag har en bit att åka, annars hade jag nappat direkt. Lät super trevligt. Håller med om vikningen på kortet att den är superfin. Jätte tjusigt. Har själv suttit med en resväska nu i tre timmar o pysslat i höstvädret. ha en bra helg, kramis Lisan

frubards pysselkök sa...

Tjingeling!
Vilket superduper snyggt kort du gjort!!!

Klart jag hade kommit och hjälpt dej, om det inte hade varit så långt att åka :-)

Nu ska här fortsättas med pysslandet...

Kramar // Kikki

bili sa...

Jättefint kort du har gjort. Den viknkningen är snygg, har mall ligger på mitt pysselbord, men har inte kommit ner dit ännu. Snyggt papper, fina färger. kram bibbi

Carina sa...

Jättefint:)
Kram

Lindha sa...

Vilket härligt grattiskort!!
Så fina färger och rolig vikning!

Kram Lindha

Lena sa...

Hej Lene!
Om det vankas kaffe, då kommer jag på direkten, ha,ha.
Vilket vackert kort du har gjort. Underbart papper som inte kräver en massa dekos. Vikningen kallas
Magic Card och är jättefin tycker jag. Det ser jag som en ära att du liftar mig, roligt! Tack för goa ord. Ha det bäst. Kram Lena

Pernol sa...

Åååh vilket vackert kort! Vikningen är jättesnygg.

Ha en skön helg!
kramis Pernilla

Åsa sa...

Hej Lene-vännen!
WOW säger jag bara, vilket somrigt och underbart kort du har gjort i så snygga färger och med den underbara kantstansen! Så ljuvligt det är!!! ♥
Har ju ingen aning om vad vikningen kallas men är så snygg och har ju liksom du beundrat LenaJ:s julkort i samma vikning... ja, det är så vackert också.
Hoppas du har fått hjälp med städningen och kan njuta av en riktigt trevlig helg! Hoppas du får fint väder och kan njuta av sensommaren.
Här är marken imorgon så fick bli en tidig blogg-runda denna veckan för mig. Har försökt göra inlägg men det funkar inte på min blogg idag... mysko. Ja, hur som helst ska jag försöka hitta kattleksaker på marken, ibland undrar jag varför för de gillar ju ändå bäst papperskassar och gratis-kartonger, men jag hoppas väll att någongång hitta någon leksak som de ska gilla! Blir bara ett försök vart år och det är just på marken... hi hi... och skam den som ger sig! ;)
Ska bli jättekul att se ditt julkort!
Massor med kramar till dig!
Åsa/Busan

Gertrud sa...

Hej Lene, vad synd att jag var här inne så sent idag, för nu har du väl redan städat ;) Men jag hade naturlgtvis kommit och städat, allt för en kopp kaffe. Och jag antar att det hade blivit hembakat till. Men iallafall så är det ett jättefint kort med fina papper. Ha det gott, kram Gertrud

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Så jättefint kort, super tycker jag tror nog att jag måste lifta dig.....
kram
Agneta

Unknown sa...

Jätte snyggt,
snygga färger ihop.
Kram Elin

Maria sa...

Hej Lene.
Vilken fantastisk vikning du har gjort. Verkligen inspirerande. Tyvärr kan jag ej komma på varken kaffe eller städ! Men tack ändå ;D
Du får ha en underbar helg.
Kram /M

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig bästa Lene vännen:)
Wow vilket läckert kort gillar verkligen denna vikningen:)
Gillar ditt val av papper och färger mycket:)

Det lät himla trevligt att åka till dig och städa har jag inget i mot:) Men vi får ta det en annan dag och planera lite bättre då du är en bit i från mig:)

Henrik hälsar och tackar så mycket för att du tyckte att han hade gjort uterummet bra:)

Hoppas allt är bra med dig och att du får en jättetrevlig och jättefin fredag och helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

ica1977 sa...

Hej
hoppas att allt är bra. Vilket fint kort, du måste lära mej hur man gör det när vi ses nästa gång.
Jag hjälper gärna dej och städa, det vet du :)

kram kram

Margareta sa...

Åh så vackert! Den där vikningen måste jag också prova nån gång - den är så fin!
Hur kunde jag missa detta sist jag tittade in hos dig? Slarvigt av mig!
Hoppas helgen varit skön! Kram!

Carina sa...

Så otroligt mycket och fint du har gjort!!Här får jag verkligen den inspiration som jag behöver för att komma igång med mitt pysslande... Jag vill så gärna men det blir så lite, tror det är dags att börja blogga runt igen så man hittar ilet... ;o) Och tack för dina rara ord, jag hoppas också att det ska gå bra!! Kramen