onsdag 10 augusti 2011

Bröllopskorg

Godmorgon kära vänner!
Jag ber om ursäkt att jag varit så dålig på att
hälsa på i Era bloggar! Jag har haft lite för
mycket kring mig med jobb och annat!
Tack för alla goa kommentarar jag fått från Er!
Jag har inte hunnit pyssla så mycket, men lite
beställningar har jag gjort!
Här en söt liten Bröllopskorg!
 Temat på bröllopet var vildäpplen, så jag har
använd Maja Design, Crea Diem och på insidan
har jag använd ett Ska vi ta en fika med små
äpplen på!
Hoppas Ni alla har det skönt fast sommaren
har kommit av sig!?
Kram lene

21 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Jättesnyggt! Och underbara Maja Design papper... Supersnyggt :-)

Sitter också och pysslar, för här har vi riktigt pysselväder. Dvs regn och rusk...
Men med en bra talbok och pyssel, så ska jag väl kunna fördriva dagen...

Ha det så gott.

Kramar // Kikki

Riet sa...

This is so wonderful Lene.

Hugs Riet.xx

onkis sa...

Vilken underbar korg du har gjort,jättefin!!

Här i Värmland är det verkligen pyssel väder,regnet vräker ner..
Må gott!

bili sa...

Så söt korg. Fina färger och dekorationer. Effektfullt med fönster på lockst :) kramar bibbi

Pernilla sa...

Men vilken fin korg:)
Älskar de gröna fina färgerna och jättefint dekorerat!
Ha en jättebra dag!
Kram Pernilla

Nina sa...

En underbar korg och härliga papper.Handtaget är såå fint. Ha detså gott.Kram Nina

Lena sa...

Hej Lene!
Din korg är verkligen söt. Jag har testat dom där och vet hur fina dom är. Du har valt himla fina dekosar och papper.
jo, det är OK här. Fast sommaren har verkligen kommit av sig, regn och regn. Ha det så gott. Kram Lena

Lena B E sa...

Åh vilken fin korg, dom papperen passar ju helt perfekt!! :)
Jag la ut ditt kort igår men glömde att länka, visste väl att jag glömt nåt, men vad??? Det kom jag på först idag. ha ha ;) Så jag är här för att hämta din mailadress.
Hoppas du har det bra vännen och att du har varmare än mig, här är det bara 16 grader.
♥Tack än en gång för kortet jag fick♥
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Så fin korg i dessa fantastiska papper. Det är regn o rusk o storm hos mig idag. Jag sitter och gör ett Halloweenkort, tyckte jag var i stämning för det idag :)Ha det bra, kram Gertrud

Anonym sa...

Hej Lene!

Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus :)
Har inte hunnit tacka för kortet jag fick när jag fyllde år. Tack så jättemycket!! Det var jättesnällt av dig.

Du har verkligen gjort jättefina alster! Nu ska jag kika runt lite här och se vad jag missat.

Ha en härlig vecka!
Kram Lisa

Anne Bente sa...

åh.... du milde noget såååå herligt
klemm

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken underbar bröllopskorg, gillar det fina tittfönstret och älskar majas papper.
Kramis

Unknown sa...

En sådan underbar korg.
Super fin.
Kram Elin

Lisa-olsi sa...

En jättefin korg,
härligt med grönt :)
Ha det gott!
Kram Lisa

Pia sa...

super nydeligt kort, så fine farver
Ha' en god dag Lene
knus Pia

Annacarin sa...

Verkligen fint och mycket välgjord!
Majas papper är så fina och de gör sig jättefint på din korg.
Du har god fantasi!
Jag har inte suttit ned och pysslat på länge nu... fattar inte varför det går i sådana vågor? Jag längtar så... Får hoppas på mer tid.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Annacarin

smuulan sa...

Vilken underbar bröllopskorg!!!
Kramis!

Pernol sa...

supersnyggt! Underbara papper.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Marita Johansson sa...

Helt superfin

Åsa sa...

WOW! Denna picnic-korg är helt underbar! Och jag tycker du har fångat temat suveränt! Den måste ha gjort succé! :)
Måste titta vidare... såg du har varit så flitig, och var bara rädd om dig, vi finns här när du kommer ikapp och kan hälsa på mer. ♥
Massor med kramar till dig igen!
Åsa/Busan

♥Gry sa...

<3 <3 <3
Ååååå, så lekker kurv!!


Ha ei flott helg!

klem