lördag 18 juli 2009

Barnbarnet

Godafton mina vänner! Jätte trevligt att så många
hälsat på sen igår. Jag lovade att lägga ut min Award och lite annat!
Men det får tyvärr vänta tills imorgon!
Idag är nämligen mitt barnbarn här och pysslar
med Farmor. Så det blir det hon gjort och en LO
jag gjorde till hennes album!
På denna LO är hela familjen med.
Bilden togs när föräldrarna förnyaede sina löften!
Här håller Nathalie på med en godisburk!
Här har vi det färdiga resultatet!
Jättesnygg blev den!
Här är det godistajm och rita klippdocker.
Det har varit en kul dag!
Tack gumman för en trevlig dag!
Vi ses imorgon mina vänner, nu ska jag titta på TV med Nathalie!
Kramizar från Lene

14 kommentarer:

Lena sa...

Oj, vad trevligt ni ser ut att ha haft det. Roligt förstår jag och såååå fina saker ni gjort.
Ha en trevlig kväll med mycket mys. Kram Lena

Inger Harding sa...

Kjempefin LO og koselige bilder du har lagt ut Lene!!
Ha en fortsatt trevlig kveld og en fin søndag.

Klemmer fra Inger :)

Pia sa...

så flot layout med dejlige farver

Birgitta sa...

Hej
Visst förstår vi, att barnbarnet går före allt annat. Jag har haft besök av mina nu en vecka och nu har lugnet kommit tillbaka hit efter att de rest hem.
Riktigt fina saker ni åstadkommer. Ha en fortsatt trevlig weekend.
Kramis Birgitta

Petra sa...

Tack Lene, allt är bra med mig.
Så kul att pyssla med ditt barnbarn. Men du menar inte att Nathalie har gjort den fina LO:n! Helt otroligt fin. Det kan du hälsa henne.
Kramar
Petra

Viddan sa...

Mycket fin LO! Ja, hon har farmors ådra =)
Ha en fin dag!
xx Lena

Riet sa...

What a beautiful layout Lene,l love the papers and colours.
So gorgeous box.
So beautiful photos you gril.

Hugs Riet.x

Busan sa...

Hej vännen!!! Blev så glad att du är tillbaka och hoppas så att du snart får tid att vila ut dig när du jobbat så mycket undet kort tid. Det är du så väl värd nu vännen!!!
Så mycket fint du och ditt barnbarn har hunnit göra också och så gott ni fick en härlig dag tillsammans också!!!
Ser fram emot allt du ska visa och Grattis till din KAOS-award!!! Vet inte vad det är... *rodnar* men förstår ju att det är något du vunnit i alla fall!!!! :)

Sommar-kramar och ha det så bra du bara kan! Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:) Kanon fin LO och jag forstår att ni hade trevligt:) Skönt att du har haft tid till lite mys du som har jobbat så mycket din stackare!!Jag längtar massor massor till vecka 35 och räknar på dagarna och veckorna:) Tänker massor på dig ska du veta, önskar dig en riktig fin söndag och allt gott till dig. Massor med hälsningar och kramis från lilla vännen Inger:)

Lena B E sa...

Så trevligt ni verkar ha det!! Va roligt att pyssla tillsammans med barnbarnet!! :) Jättefina alster har ni skapat också båda två, både Lo´n och godisburken blev kanonsnygga!! Hörde av Inger att du ska åka dit, oj så skoj!! Vad roligt ni ska ha det!! :D Det vet jag redan att ni kommer att ha, för det var så jätteroligt då Sussie var här!! Oj så kul vi hade, vi sjöng tom. på karaoken på puben vi var till, hi hi... :D
Ha en toppendag min vän.
Kramar från Lena

Petra sa...

Men hon valde jätte, jättefina papper i alla fall.
Kram igen.
Petra

Kamilla sa...

Men oooh så underbara alster ni gjort och sååå mysigt att pyssla tillsammans!
Man ska vara rädd om de nära och kära :D
kram

Sofie sa...

Så härliga att pyssla tillsammans! Och det var inga dåliga saker ni fick gjort :-) Supersnyggt både Lo:n och godisburken.
Hoppas du har det bra!
Kram Sofie

Carina sa...

Hej!
Visst är det kul att pyssla med barnbarnen och det är otroligt vilken kreativitet de har.
Kram!