söndag 19 juli 2009

Award & kort

Söndag och regn, men det gör inget, jag behöver att bara vara!
Detta underbara kort fick jag för en tid sen av min vän Busan!
Jag skäms att jag inte lagt ut det förrän nu,
men här kommer det, visst är det härligt!!
Sen har jag ju fått en Award också av inte mindre än
Susanne på FannyDesigns Jag blev så glad och överraskad
att hon gav den till mig! Hon har även en webbutik
Countryscrap Jag tycker Ni ska kolla in både i
blogg och butik!
Tack snälla goa Susanne, jag blev jätteglad!
Här är reglerna:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
Mina nomineringar är:
Lena
Lena B E
Lena L
Busan
Pernilla (pernol)
Pernilla
Märta
Birgitta
Karina
Camilla
Oj det blev visst mer än 7 styck.
men det finns så många som förtjäner denna Award.
ha en skön dag!
kram lene

10 kommentarer:

Lena B E sa...

Wow så jättefint kort du fått, verkligen härligt!! Jag älskar ju blått som du vet. ;) *Ler*
TACK så jätte-jättemycket för awarden!! Vad snällt av dig att ge den till mej!! Jag ska lägga ut den senare idag tillsammans med den andra jag fick av dig tidigare.
Massor med kramar från Lena

Viddan sa...

Du har awarder att hämta hos mig =)
Lena

Lena sa...

Hej vännen!
Det var ett vackert kort du fått. Jag gillar också blått. Jag postar ett kuvert till dig i morgon. Hoppas det kommer till nytta. Ha det gott. Kram Lena

Riet sa...

What a beautiful card Lene,l love the image and papers.

Hugs Riet.x

Lena sa...

Jag skulle skriva och tacka för awarden jag fick. Nu gör jag det,hihi, vad glömsk man är. Tack Lene kram

Busan sa...

Hej vännen! Snälla du, det gör väll ingenting att du inte lagt ut kortet innan!!! Jag vet ju hur det är när tiden inte räcker till allt man vill!!!
Blev överlycklig för awarden - du är så snäll!!! Tack snälla!!!!
Och hoppas så att du kan vila upp dig lite nu och bara ta hand om dig själv.
Massor med sommar-kramar Busan

Camillas Kreativa sa...

Tack snälla, vad gulligt av dig att tänka på mig när du delade ut awarden.
Kramar
Camilla

Kamilla sa...

ÅÅå så fint kort du har fått!
verkligen ljuvlig, och du är såååå värd alla awarder!
tusen kramar!!!

Pernol sa...

Hej vännen! Vilket superfint kort du har fått!!!! TACK så hjärtligt för awarden!!!! Jag blir alltid så glad när jag får sådana!:D Jag ska lägg ut den så fort jag får tid tillsammans med det superduper fina kortet jag fick av dig.
Jag är nyss hemkommen från Stockholm och Tyras dop. Det var verkligen jättefint ordnat av min syster! Gudmor som jag är hjälpte jag till både med buffén och att dekorera partytältet. Min syster var superstressad och ramlade ihop som en hög efter dopet. Stackarn!
Här i Övik öser regnet ner. :( Perfekt scrappväder men jag är inte ett dugg sugen på att pyssla. Istället har jag bakat en massa. Ikväll blev det cupcakes. De blev supergoda!
Ha det bäst vännen!!!
Massor av sommarkramar från din vän Pernilla

Karina sa...

Hej vännen.
Tack för den fina awarden. Jag blir både glad och stolt och smickrad när jag får dom. Hinner tyvärr inte stanna så länge måste vidare.
Tusen Tusen Kramar Karina