onsdag 1 juli 2009

Award + kort

Hallo i värmen!
Jag har haft en helt underbar vecka i Halmstad
med mina barnbarn! Vi har badat, varit på busfabriken
ätit på Max och haft det jättegott!
När jag kom hem hittade jag ett meddelande från Sofie
att jag fått denna underbara Award! tack söta rara Sofie
jag blev jätteglad för denna!
Jag ger den till Riet. Piabau. Kamilla.
Min motivering är... att jag kan sitta och titta runt i dessa
blogger länge och alltid hitta något nytt!
Jag fick också detta helt underbara kort från min vän
Lena L. tack vännen, jag älskar det!
För en tid sen fick jag detta härliga kort av min vän Karina!
Förlåt vännen att jag inte lagt ut det förrän nu.
men du vet hur det är i värmen.
Jag är lite småt avundsjuk på dessa två tjejer
som har målat så fint, undrar vad de målar med????
Måste fråga dem!
Nu vill jag önska alla en underbar vecka!
massor av kramar från lene

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så fina kort du fått! Så skönt med lite semester, nästa vecka får jag min semester och 4 veckor framåt, ska bli såå skönt att bara få slappa och inte tänka på nåt mer än vad vi ska ha till mat...
Kramar
Camilla

Riet sa...

What a gorgeous card Lene,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig min vän och välkommen hem, skönt att höra att du har haft det bra:) Stort grattis igen till ny award du är värd värdena en:)Vad super fina kort du har fått forstår att du blev glad:) Ett jättestort tack för din hälsning hos mig jag tänker massor på dig. Jag trivs inte så bra i värmen blir slö och ork lös och tycker att det har varit lite jobbigt. Var med min älskling ut i båten förra helgen och det var underbart skönt för det fläktade så himla skönt:)Tyvärr så var det inte lika kul när jag kom hem såg ut som en hummer helt illröd aj aj aj Nu har det lagt sig och det känns mycket bättre. Annars så pysslar jag på med lite pyssel och är på Smärtkliniken nästan varje dag får en serie med sprutor för musklerna har tydligen inte mått så bra! I måndags var jag i Eskilstuna för att göra nerv undersökning dom misstänker även nu att det kan finnas nerver som ligger i kläm eller som är i kläm! Jag tar inget ut i förskott och sen när vi får svaret så får vi utgå därifrån. I dag är det först Smärtis och sen ska jag faktiskt träffa läkaren på kirurgen så hoppas att jag snart får min efterlängtade operajon:) Som du forstår så är det ingen semester här inte det är fullt upp! Tänker
massor på dig min vän och hoppas att allt är bara bra med dig och att du har det toppen. Var rädd om dig och ha en underbar dag min vän:) Massor massor med kramis från lilla vännen Inger:)

Pia sa...

super fine kort med skønne motiver.
Tusind tak for awarden den er jeg rigtig glad for. Du må have en dejlig sommerdag

Lena B E sa...

Vilka underbara kort du fått av Lena.L & Karina!! Supersnygga!! Kramar från Lena

Kamilla sa...

ÅÅÅ TACK vännen :D
Jag blir så glad!!!
Vilka fina kort du har fått :D
Kram kram i massor!!!

Lena B E sa...

Oj så kul, vad spännande det ska bli när brevet kommer!! :) Väntar och längtar!! ;)
Stort Grattis till awarden!!
Ha det så bra, nu ska jag åka på 70 års kalas hos min svärfar.
Kramar från Lena

Carina sa...

Hej,Lene!
Tack för din hälsning.Har saknat dig!
Vet precis hur du har haft det med vikarier och dyl.Tror att detta väntar mig också nu när semestern är slut.
Sätt dig ner och gör det du tycker är roligt....vad vet vi om morgondagen?
Kram!