söndag 4 april 2010

Grattiskort

Redan söndag! Imorgon är det jobbar dag igen!
Jag och en kompis åkte till Ullared i två dagar!
Vi åkte ner på fredagen, gick i lite affärar, bl a lantmännen
där jag naturkigtvis köpte lite papper.
Vi var också på Panduro, men nix, inget där.
Det fanns faktiskt inget jag skulle köpa där!
Vi gick in en liten sväng på Gekås för att kolla vad
som fanns. Jag hittade lampor till vardagsrummet
men köpte inte dem förrän på Lördagen!
Sen åkte vi till campingen där vi skulle bo.
Så skönt att inte behöva åka hem igen samma dag!
Vi lagade lite mat , var ute och gick en sväng
sen var TV och godnatt!
Kl. 07.00 parkerade vi utan för Gekås, redan mycket bilar där!
Kl. 11.00 träffade vi mina söner med familj som också
skulle handla. Det blev att krama om barnbarnen
och önska en trevlig dag. Sen åkte vi hem.
Mycket fattigare!!!!!
Här kommer två grattis kort till killar!
Det översta ett beställningskort.
Det andra till min son!

Hoppas Ni får en trevlig dag och är rädda om ER
Kram Lene

14 kommentarer:

bili sa...

Snygga kort. Det översta verkligen passande till en 20-åring. Själv tycker jag att det är svårt att få till killkort.

Birgitta sa...

Så du du varit till Ullared och handlat i påsk. Var det mycket folk där då? Idag har vi haft fint väder med solsken, annars har det varit snö och regn i påsk.
Ha det gott.
Påskkramar Birgita

Lena sa...

Fina killkort du har gjort Lene. Jag har också nyligen varit till Ullared. Var inte ens inne på Panduro. Har varit där några gånger. Men det är inget mycket att ha. Kunde till och med hålla mig från köp hos Lantmännen, inte illa va?! Ha en skön kväll. Kram Lena

Ellis sa...

Vilka fina kort, var längesen jag var till Ullared, men kanske någon dag om jag är söderut! =)
Kramar

Pia sa...

så nydelig drengekort, sååå fint motiv. Du må have en dejlig påske mandag.
knus Pia

Monica sa...

vad avis jag blir... Ullared. Jättefina kort
kram
Monica

Inger Harding sa...

Så stilige kort du har gjort Lene!!!
Du er virkelig dyktig på å lage gutte-kort!!
Håper du har hatt en flott påske min venn :o)
Ha en fin mandag!

♥ klem, Inger

LenA sa...

Grattis Lene till vinsten hos Lena, vilken avslutning på påskhelgen, den karamellen kan man suga på länge!
Tycker det är så svårt med "killkort" men du har verkligen lyckats, superfina!

Ullared är ett "måste", jag tycker att det är lika roligt varje gång, blir kanske i bästa fall ett par gånger/år! Har övernattat en gång (i tält och då vräkte regnet ner men jag är inte avskräckt ändå.......)!

På torsdag hoppas jag solen lyser......längtar!
Kram, Lena

Lena B E sa...

Stort grattis till vinsten!! :)
Så snygga kort du gjort till killarna, dom kommer säkert att bli uppskattade!! :)
Vilken tur ni har som bor där nere och har så nära till Ullared, att ni kan åka dit och handla billigt lite då och då. Jag har aldrig varit dit men någongång kanske jag hittar dit också. Ha det så bra vännen! Kramar från Lena

Gertrud sa...

Grattis till Lene. Vi får hylla dej på torsdag. Kram Gertrud

Unknown sa...

Grattis grattis till vinsten i LenaJ utmaning :):) Vad roligt...
Förstår att det måste varit skönt att ligga kvar i Ullared, funderar faktiskt själv på att göra det när det blir dags för en resa dit..Slippa all stress kunna ta det lite lugnt, det man inte hinner den ena dan kan man ta den andra :)
Korten till killarna du gjort är jättefina, inte alltid lätt till killar..Men du har lyckats :)
Ha det så gott / Kram kram

Anonym sa...

Stort GRATTIS till vinsten hos Lena!

Fina kort du gjort till killar! Tycker det är svårt att göra manliga kort men jag tycker att du har lyckats utmärkt.

Så kul det låter att åka till Ullared, har aldrig varit där. Skulle gärna göra ett besök där nån gång i framtiden men det är nästan 100 mil att åka härifrån.

En stor påskkram till dig vännen från Susanne!

Petra sa...

Fina kort du gjort till killarna.
Ja, så skönt att ha 2 dgr på sej i Ullared. Jag åker buss nån gång ibland och det är lite knappt med tiden, men, men....
Stort grattis till vinsten inne hos Lena. Så kul, du behöver väl inte köpa några scrapgrejer, du vinner ju en massa jämt:), haha....

Kram o ha en skön vecka.
Petra

Busan sa...

Oooh så härligt det låter med Ullared turen och så gott det låter att sova över!!! Jag har aldirg varit där men förstår om du är trött och lite fattigare för det verkar bli mycket av allt på en gång men så kuuul!!!! :)

Allt du gjort är så superfint sedan jag tittade in sist - fantastiskt fina papper och färger och ALLT!!! De stämplarna passar ju så bra till killar också och du har fått färgläggningen lika fin som alltid.

Och STORT GRATTIS TILL DIN VINST HOS LENA!!!! Är så superglad för din skull vännen och hoppas du kommer få många mysiga pysseltimmar med allt!!!

Hoppas du har det så bra du bara kan idag!
Massor med grattis-kramar
och varma vår-kramar
Busan