söndag 24 maj 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av min goda vän Kamilla och Busan
att beätta 3 saker som alltid finns i min/mitt
Kylskåp: Mjölk, youghurt, Markrill i tomat
Frys: Kyckling, Grönsaker, Vitlöksbröd
Skafferi: lazangnette, mjöl, havergryn
Handväska: Plånbok, astmaspray, mobil
Sminkväska: , ögonskugga, mascara,våtservet
Badrumshylla: Deo, hudlotion, tandtråd
Förråd: Cykel, Reseväskor, däck
Hjärna : Familjen, scrapideér, jobbet
Jackficka: Nycklar, tuggummi, ludd
Kryddskåp: Tacokrydda, citronsaltpeppar, vitpeppar
Barskåp: Har inget! men i kylen finn vit vin,
Köksbänk: Kaffebryggare, diskställ, skål med frukt
Nu ska ju jag utmana någon.
Men jag vet att de flesta som läser min blogg redan gjort denna.
Men om något inte gjort den utmaner jag just dig!
Ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner!
Kramizar från lene

2 kommentarer:

Kamilla sa...

det är så kul att läsa vad du har hemma :D
Ja, nu ska jag ut i det fina vädret, jag trooor att jag har gjort allt som ska göras till skolan imorgon...
kram kram

Busan sa...

Hej vännen! Blev så glad när jag läste din utmaning och blev så glad att du skrivit att du har makrill i tomatsås hemma - det är så länge sedan vi hade det och det är ju så gott och enkelt på en grovmacka med lite rödlök också... oj, vad hungrig jag blev.. hi hi... Tack för att du tog dig tid och nu har jag äntligen varit inne och tittat också. Blev en intensiv vecka förra veckan men nu tror jag att jag snart är på gång igen. Hoppas ni inte tog illa upp för att jag tackade nej till Swapen. Jag är ingen hejare på mat och har svårt att få tid till pyssel nu och vill inte ta på mig mer då än jag känner att jag klarar av. Hoppas att det är okej.
Hoppas att allt är bra med dig och så duktig du varit med dina senaste LO:s - de är fantastiska!!! Lovar fundera och försöka komma på förlag till rubrik!!! :)
Kramizar och ha en bra dag! Busan