onsdag 6 maj 2009

3 styc Awarder

Denna härliga award fick jag av Sofie.
Tack snälla rara du, jag blev jätteglad!
De nästa två har jag fått av Sussie för en tid sen.
Jag skäms att jag inte lagt ut dem. Men Sussie vet
att jag blev glad. Men jag vill tacka dig igen vännen!

Jag vill ge dessa fina Awarder till Ni som läser min blogg!
Jag vet att en del inte har egen blogg.
Men känn att den är till Er också
Ha en bra dag imorgon mina vänner.
Jag ska försöka lägga ut lite nytt!
massor av kramar från Lene

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till alla awardsen!! Dom är du så väl värd!! Jag sitter här och väntar på posten men den kommer inte förrän om ca 2 timmar så det är ett evigt väntande! ;) Är så nyfiken på dina swapkort!! Men... den som väntar länge väntar inte förgäves! heter det ju.
Ha en underbar dag min vän!
Kramar från Lena

Erica sa...

Grattis till dina awarder. Du är verkligen värd dem.
Ha det bra!
Kramar
Erica