torsdag 9 april 2009

Award

Jag har fått två fina Awarder!
Denna har jag fått av vännen Pernilla(Pernol)
Tack snälla goa du, jag uppskattar detta mycket!
Även denna har jag fått av Pernol.
Men också av min vän Lena B E.
Tack goa Lena & Pernilla jag blev jätte glad!
Det glädjar en att få dessa fina utmärkelser!
Då ska då jag ge dem till någon!
Eftersom jag vet att många redan fått dessa,
och det finns så många bloggar som förtjäner dem,
kommer jag att ge dem till dessa

Busan, Cattiz, Sofie Hozzan & Riet
Alla Ni som läser min blogg är värd denna.
Så snälla ta den med Er vid nästa besök!
Ha en härlig dag och var rädd om ER
Kram från Lene

10 kommentarer:

Petra sa...

Drar till BLÅKULLA nu. Skulle vi missa varandra så önskar jag här och nu en riktigt GLAD PÅSK!
Kram
Petra

Erica sa...

Grattis till dina awarder. Påsk ägget du gjort är bara så vackert. Har beundrat det flera gånger nu.

Ha en riktigt Glad Påsk!
Kram Erica

Karina sa...

Hej vännen. Tittar in för att önska dig en trevlig Påsk och för att påminna dig om att serva kvasten innan du ger dig iväg så att det inte händer några olyckor;)
Kramar Karina

SusanneSj sa...

En riktigt Glad Påsk till dig.
Många kramar Susanne

Sofie sa...

Lene, tusen tack! Du har gjort en solig och härliga dag ännu bättre! Jag blev jätteglad! Önskar dig en riktigt härlig Påsk! Kram Sofie

Pernol sa...

Ha en riktigt GLAD PÅSK!!! Kor inte för fort med kvasten bara! Jag tar med mig min lilla katt Chiqita! :-D
kramisar
Pernilla

Kamilla sa...

ååå såklart du är värd dessa och flera miljoner till!
*kramar om* du är en så god vän :D

Busan sa...

Grattis Lene till dina awards och tusen tack för att jag var en av dem du valde - det värmer och jag känner mig lyckoligt lottad för det är sååå många som är så otroligt duktiga. Tack snälla för alla uppmuntrande ord också på min blogg - det betyder mycket för mig.
Hoppas du får en jättego påsk och återigen så mycket inspiration att hämta på din blogg - du visar så mycket fint. Önskar jag hade någon award att ge dig som du inte redan har - men skickar massor med påsk-kramar istället till dig så länge. Busan

cattiz sa...

Tack så jätte mycket för Awardsen, vad glad jag blev:o))
Önskar dig en härlig påsk...

Kram Kram

Hozzan sa...

Tackar allra ödmjukast för den fina awarden, är lite sen att tacka men är nyss hemkommen från Blåkulla.Vi har vår stuga i Blåkullträsket på Blåkullvägen så detta borde göra att jag räknas som en riktig häxa, eller hur?!?

Vi har haft 1 m snö och strålande sol som nu "svider" i kinderna.Tack än en gång för awarden!
kram
Hozzan