måndag 1 december 2008

## NR. 15 ##

Hej alla goa vänner!
Här kommer Nr 15. Härliga tomtemor!
Jag har haft väldigt mycket att stå i och ber om
ursäkt för att jag är så dålig på att kommentera i era
bloggar just nu! Men jag lovar att det ska bli bättre.
I morgon åker jag till Ullared med min Svärdotter,
men onsdag ska jag ta en bloggrunda och
kommentera allt fint ni har gjort!
Först var det tomtefar, nu är det tomtemor!
Också ett kort från träffen och med ett stämpelmotiv
jag fått från min goda vän Inger.
Ha en underbar dag imorgon,
jag ska spendera massor av pengar!
Många kramar från Lene

10 kommentarer:

Roza sa...

Hej Lene!
Nu blev jag först att komentera.
Gillade dina stämplar går de att köpas och vart.
Ha en bra shopping i Ullared.
Kram ROZa

Anonym sa...

Fint julkort igen:) Hoppas du får en härlig dag i ullared.
KRAMIZAR Lena

Elzie sa...

Vilken häftig madamme. Den stämpeln var hur fin som helst. Hoppas ni inte behövde trängas FÖR mycket i Ullared.
Kram Elzie

Anonym sa...

Hej och en riktig GOD MORGON på dig Lene:) TACK SJÄLV GOA DU för dina fina, goa, värma och inspirerade ord till mig med du är ALLTID så himla god och omtänksam av dig! Jag hade förmodligen haft kanon trevligt med Er om jag hade varit med och pysslat i helgen. Nu har jag fått datumet för när min sambo är borta i Januari och han åker på kryssning från fredag 16 Januari till lördag 17 Januari du är självklart välkommen att stanna till söndag så får du träffa min underbara sambo också! Men fredag 16 Januari är du välkommen till mig på pyssel mys träff:) Det hade varit så himla trevligt om du hade tid, lust och möjlighet att komma annars så får vi forsöka ta det någon annan gång! KANON SNYGGT nytt kort igen gillar verkligen hur du har målat motiven du var verkligen värd dom stämpel motiv!
Har fått en massa nya stämplar från Magnolia som är så fina och när jag har orken, tid och möjlighet så ska jag stämpla upp ett gäng till dig och sända till dig jag lovar du kommer inte bli besviken:)TACK för dina goa värma kramar sänder dom tillbaka till dig från mig:) Lilla Inger

Anna Ekman sa...

FInt! Det borde gå till samma som får tomtegubben, de passar verkligen tillsammans. :)

Anonym sa...

Du är beundrandsvärd med alla dina fina julkort. Stämpeln var mkt söt.

Ha så supertrevligt i Ullared.

kram kram

Anonym sa...

Hej!
Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår….
http://stampelbodens.blogg.se
Kramar från Bloggjägaren Anneli

Petra sa...

Jättefint kort. Jag har också den stämpeln men har inte gjort något kort med den just i år. Ha det så kul i Ullared imorgon och kör försiktigt, hos mej snöar det idag.
Kram
Petra

Pernilla sa...

Jättefint kort, igen. Jag har lite svårt att kunna variera mig till alla dina fina kort. Alla är väldigt fina.

CamillaA sa...

alltid lika fina kort..