söndag 11 mars 2012

Scrap maraton, Kort + vinst

Då har jag kämpat mig ur sängen, min rygg
är helt förstörd idag. Jag har så svårt att
sitta så många timmar på en vanlig stol.
Men jag hade trevligt, träffade några jag
kände och fick en ny scrapvän! Kul?
Några tävlingar var det också, jag deltog i två.
Jag vann Pemas utmaning där man skulle ha
4 fyrkanter. Kul fär jag tycker inte att
detta kort blev så bra!

 Här ser Ni vinsten som jag blev jätteglad för!
Jag vill passa på att tacka de som höll i denna
scrapmara, ett stort jobb och väldigt lyckat!
Tack till Pema som tog med sig grejer jag
beställde dagen innan!
Men som sagt idag blir det vila så ryggen blir
bra igen. De andra alster kommer i veckan!
Ha en skön söndag!
Kram lene

21 kommentarer:

Carina sa...

Får gratulera till vinsten.Kortet är jättesnyggt!
Hoppas att din rygg ger med sig lite idag!

Kram!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lene vännen:)

Tokigt att höra om din rygg hoppas du vilar mycket i dag så att det känns mycket bättre i morgon!!!

STORT GRATTIS till din fina vint så kul:) Kortet är jättefint så förstår att du fick vinst för det:)

Är GLAD för din skuld att du fick en jättetrevlig dag i går:)

Ta nu hand om dig och önskar dig en härlig söndag:)

MASSOR MED STORA VARMA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Majsan sa...

STORT GRATTIS TILL VINSTEN, kortet är ju superfint med 4 fyrkanter, du har ju lyckats superbra.
ÅÅh hoppas att ryggen blir bättre efter en dags vila.

Bamsekram Majsan

onkis sa...

GRATTIS till vinsten,
förstår att du vann med ett såå fint kort.
Kram och hoppas att ryggen snart mår bättre.

Lena sa...

Hejsan Lene!
Jag förstår att det frestar på att sitta så länge. Hoppas din rygg kryar på sig snart.
Grattis till vinsten. Jag tycker att ditt kort är väldigt snyggt och inte förvånad över att du vann. Roligt att få nya pysselkompisar med. Ha en bra dag och vila dig nu! Kram Lena

Carina sa...

Grattis till vinsten. Kortet är snyggt, så inte konstigt att du vann.
Krya på dig och ha det bra Kram

frubards pysselkök sa...

Är inte alls förvånad att du vann! Kortet är jättefint!

Inte kul att din rygg krånglar, men det är bara att vila.

Är in här titt som tätt för att få inspiration, men ack så dålig att lämna avtryck... Ska försöka att bättra mej.

Ha det så gott // Kikki

bili sa...

Snyggt påskkort, fina färger. Grattis till vinsten. vila ryggen så den blir bra. kram bibbi

Louise sa...

Grattis till vinsten.
Korten är jätte fina.
Kram Louise

Margareta sa...

Grattis till den fina vinsten! Ditt kort blev man riktigt glad av!!
Vi hade också en toppendag i Avesta, men jag håller med - att sitta så där en hel dag är förödande för ryggen :o(
Har ju suttit i bilen länge idag också på väg till fjällen, så nu får jag passa på att röra mig, så jag inte stelnar till totalt!!!
Ha en skön vecka och hoppas ryggen blir "snäll" igen!
Kram!

Lisa-olsi sa...

Grattis till vinsten
för det fina kortet, kul.
Hoppas din rygg blir bra fort.
Ha en bra vecka.
Kram Lisa

Marita Johansson sa...

Jättefint kort
Grattis till vinsten
Hoppas att ryggens snart känns bättre

Kramis

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Grattis till vinsten.... kortet blev jättefint....
hoppas att ryggen blir bättre snart , det är inte kul att ha ont...
kram
Agneta

Annika sa...

Jättefint kort! Grattis till vinsten! :)

Tråkigt med din rygg, hoppas att den börjar kännas bättre nu!

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! :)

Kram Annika

Paula sa...

Jag hade skyllt på stolen om du har ont i ryggen, för man får inte ont i ryggen av pyssling, eller hur? =). Hoppas det ger med sig!
Väldigt mjuka färger och ett kort som man blir glad av! Verkligen fint!
Ta´t nu det lugnt så att vi snart får lite mer pysselresultat!
Kram!

Nina sa...

Så roligt att du vann, superfint kort. Ha det så bra. Kram Nina

Titti sa...

Grattis till din fina vinst , ja ryggen tar stryk av att sitta och pyssla, men skoj är det. Och kortet du gjorde är jättefint.
Kram Titti

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till vinsten, kortet är jätte fint och vårigt...
Ryggen tar verkligen stryk när man är på mara, hoppas du känner dig lite bättre nu.
Ha det gott!
Kramar Ann-Charlotte

Pia sa...

super lækkert kort lene, lækre farver og detaljer
knus Pia

Åsa/asamia sa...

GRATTIS till vinsten, och ditt kort blev superfint!
Kul med träffar och skoj med både nya och gamla bekanstskaper....sånt gillar jag mest med träffar och mässor.
Hoppas du får en fin solig vårdag, och att ryggen gör mindre ont nu!
Kram

Katarina sa...

Grattis till vinsten av det fina kortet. Hoppas också din rygg blir bättre. Kram Katarina