måndag 21 november 2011

# 60 & 61 Julkort

Hoppas Ni alla har haft en trevlig helg! Jag har varit
hos goda vänner i helgen och på julmarknad.
Det har varit mycket trevligt!
Här kommer två julkort, jag har bara några stycken
kvar att göra nu!
 Jag vet inte var stämpeln kommer från då jag lånat den!
 Här en Magnoölia stämpel!
 Jag fick lägga över texten, jag har börjar skriva mina
kort för att veta hur många jag ska göra till!
Och då upptäckte jag att jag inte fotat detta!
Ha en underbar dag, jag ska försöka hinna med en
bloggrunda, har sett att många av er har lagt ut
jättesnygga alster!
Kram lene

17 kommentarer:

Lindha sa...

Mysigt med julmarknad! Själv har jag sålt kort med mer på en hantverksmässa i helgen. Tiden går ju så fort, känns som att det var fredag igår....

Vilka fina julkort du har gjort!! Tur att du kom på nu att du skulle fota!! =)

Ha en bra dag!

Kram Lindha

bili sa...

Härliga julkort :) gillar stämplarna i cirklarna, snyggt. kram bibbi

Nina sa...

Vackra kort med fina stämplar.Dina insidor är lika fina som framsidan. Det låter skönt att snart vara klar med sina julkort, jag har fortfarande en del kvar. Ha det så gott. kram Nina

Lena sa...

Hejsan Lene!
Jättefina julkort du har gjort. Gillar insidorna med rundlarna skarpt. Det är så fina färger i dom och snyggt dekorerade. Stämpeln på det översta kortet kommer från Skrap lyckan. Här är det ok med mig. Har begravning denna vecka och sånt är ju alltid lite jobbigt. Gott att du haft en trevlig helg. Kram Lena

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort, både på in- och
utsida, det blåa är busigt :)
Ha en bra vecka.
Kram lisa

Gertrud sa...

Hej Lene, jag förstår att du har haft en mysig helg. Och två härliga kort du bjuder oss på. Det blå är så fint med Hugo från Scraplyckan, jag gillar honom jättemycket. Sen det röda är så fint med en välarbetad insida. Ha en fortsatt bra vecka, kram Gertrud

onkis sa...

Vilka härliga julkort du gör,
gillade stämpeln på det blåa kortet,härligt!
Kram!

Lisan sa...

Här har det varit lite lungt på pysselfronten så jag har många julkort kvar att göra.Lite avis på dig där kan jag säga. Mysigt med julmarknader. Toppenfina julkort du visar för oss. Kramis Lisan

Unknown sa...

Så fina,
stämpeln på det blåa kortet va underbar.
Kram Elin

Carina sa...

Superfina julkort. Kul med marknad. Kram

Galenskap och lite allvar sa...

Inte många julkort kvar?
Nu blir jag allt avundsjuk, själv har jag en massor kvar att klara av. Hur jag nu ska hinna med det?

på torsdag väntar min julmarknad då jag ska till Kalmar slott (skrev kanske det i min förra kommentar) hur som helst det ska bli så roligt för det är så himla mysigt där!!

Tack så jättemycket för dina vänliga ord i min blogg....jag bli såååå glad!!

Underbar vecka önskar jag dig
Kraaaaam Veronica

Riet sa...

What a gorgeous cards Lene.

Hugs Riet.xx

Pernol sa...

Jättefina kort! VA mysigt det låter med en julmarknad. Själv har jag inte varit på nån än i år.

Postlådorna i inlägget under är hur snygga som helst!

Ha en fortsatt trevlig vecka!
kramis Pernilla

jessica sa...

hej
Tusen tack för hjälpen med ljusen
( Igen : ) )
Du är en toppen person, var rädd om dej , finns bara en som du :)

kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Dom som får ta del av dina Julkort har tur:) Dessa är supersnygga och jag gillar dom mycket:)
Du är duktig på att få det till vännen:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Lena B E sa...

Åh så jättefina julkort!! :)
Ja tack äntligen har förkylningen gått över, men tyvärr sitter värken i armen kvar än. Och det kommer den nog att göra länge än är jag rädd.
Ha det så bra min vän.
Kramar från Lena

Katarina sa...

Jättefina julkort, både in- och utsida. Kram Katarina