fredag 28 oktober 2011

Grattiskort

Hej igen! Då har jag ordnat med alla vackra kort!
Det kom ett idag, men cameran la av!
Det kom också ett paket från Inger som jag inte kan
hämta förrän imorgon!
 Först ut är ett mycket vackert kort från Lena J.
 Detta gulliga kort, som jag vänt fel ser jag, kom från
Åsa (Busan) med jättefina papper!
 Detta helsköna kort kom från Gertrud!
 Petra skicka detta härliga kort!
 Från Li kom detta gulliga kort!
 Detta festliga kort från min kära vän Camilla!
 Detta gulliga kort är från Camillas Mamma!
 Detta underbara kort är från Lena BE!
 Min kompis i Nattavarby skickade detta och ett långt
handskrivit brev. Mycket trevligt!!
 Detta störtsköna kort kom från Pernilla (Pernol)
Detta underbara kort kom från Margareta!
Sist men inte minst ett otroligt vackert kort från
Britt-Inger (Bimsan)
Visst är det vackra kort och så kul att studera
alla dessa olika tekniker! Tack snälla Ni!
Nu vill jag önska Er alla en trevlig helg!
Massor av kramar från Lene

11 kommentarer:

bili sa...

Så många fina kort du har fått :) Önskar dej en trevlig helg
kramar bibbi

Pernol sa...

Oj jösses va många snygga kort du har fått! Blommorna var fina. Banden är ju jättebra. Hoppas att du får mycket glädje av presentkortet! :)

Ha en härlig helg!
kramis Pernilla

onkis sa...

Oj gisses va många fina kort du har fått,
va roligt!
Kram.

Gertrud sa...

Vad kul Lene att se alla dina fina kort. Som du säger: roligt att se alla olika tekniker och alla är superfina. Njut av helgen, kram Gertrud

Lena sa...

Hejsan Lene!
Oj vad många fina kort du har fått. Nu ar du något att njuta av i helgen. Kram Lena

Unknown sa...

Oj vad mycket fina kort du fått :)
å blommor och allt :)
Hoppas att du hade en fin födelsedag..Trevlig helg / Kram kram

Carina sa...

Så många fina kort. Alla på sitt sätt. Ha det bra Kram

Riet sa...

What a gorgeous card Lene.

Hugs Riet.xx

Distressed Desserts sa...

HEJ.
Stort grattis till din stora dag. Så många fina kort du fått. Jag har beundrat vart och ett av dem.

Katarina sa...

Oj vad mycket fina kort du fått på din stora dag. Kram katarina

Åsa sa...

WOW vad många underbara kort du fick när du fyllde!!! ♥ Blir så glad att du blev riktigt firad för du är så snäll och omtänksam själv.
Hoppas så du snart mår bättre!
Massor med kramar igen!
Åsa