söndag 23 januari 2011

Tävlingsbidrag länkar

Jag tänkte det kunde vara kul att titta
vad alla andra har skapat! Kolla runt
i de olika bloggar, se alla fantastiska bidrag!
Titta gärna runt i allas bloggar, några har
nämligen gjort mer än ett bidrag!
Gertruds kortlåda
Lenas papperspyssel
Camillas hörna
Pyssel och kort
Cattis kort & annat
Genom smuulans fönster
Välkommen till ljusglimten
Lenas bloggsida
Stinas vardagsrum
Veronicas lilla sida
Lycka till allihopa!
kram lene
Två nya har kommit till idag!
Busans pysselblogg
Snojbis blogg
En ny adress till härliga bidrag!
Jessicas blogg
Titta in och se hennes "Hundbidrag"
Jättekul att så många vill vara med!
Imorgon är sista dagen för inlämnade av bidrag!
kram Lene

16 kommentarer:

Stinas vardagsrum sa...

Visst är riddarstämpeln fin!? Den är köpt hos pysselmyran.se. Kram Stina

Lilla pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig bästa Lene vännen:)
WOW vad många underbara fina bidrag du har fått till din tävling så himla roligt:) Är jätteglad för din skuld:)
Hoppas att du har haft en riktig bra och skön helg:)

Tack snälla jag är helt okej och Henrik är i gång fast han är mycket trött och sliten för tiden! Men det är så i bland det går upp och ned, tack gulliga du för din omtanke:)

I fredag´s var jag hos Mita och det var supertrevligt:) Fick med mig hem en hel del pysselmys också rena Julafton:)
På kvällen på fredag så var vi ute och åt hela familjen också jättetrevligt:) Vi har en tysk utbytes student på besök som ska vara hos oss i tre veckor. Hon är jättegullig och lättsam så det kommer nog att funka jättebra:) Tycker att man ska ställa upp och hjälpa ungdomarna när man har möjlighet!
Hon bjöd ut hela familjen på middag som tack för att hon får bo hos oss, riktigt tacksamt och snällt av henne:)
Lördagen var jag helt "borta" blir så när det är mycket en dag! Så det blev min vän kära soffan och TVén då. I går blev det pysselmys och att göra god mat så helgen är jag nöjd med:)
Nu är det ny vecka igen med nya möjligheter och utmaningar! Det är behandlingar på Smärtis som inte är något roligt men ett måste men i kväll är det pysselträff här i Stigtomta och det ser jag mycket fram i mot:)
Ha en toppen dag och vecka vännen och var rädd om dig:) Tänker massor på dig och hoppas att snöen snart försvinner så att vi kan träffas:):):)
MASSOR MASSOR MED STORA BAMSE KRAMAR från din lilla vän Inger:)

Lilla pyssel Inger sa...

Hej hej på dig bästa Lene vännen:)
Då var veckan redan i full gång puh vad tiden rullar i väg....

Ja det är roligt att kunna hjälpa till tycker jag och vår student som vi har på besök är så himla trevlig, snäll och lättsam:)

Hon är helt fasinerad över mitt pyssel ha ha ha hon fattar inte hur jag gör säger hon! Jag har erbjudet henne att visa henne hur man gör men hon tycker heller om att titta på:) Fast varje dag hon kommer hem så frågar hon har du gjort något nytt dag? Så hon är intresserad och det tycker jag är jättekul:) Ska göra något åt henne till hon ska åka hem vet bara inte riktig vad en hmmm! Men hon älskar allt som har med rosa att göra så det får bli något med rosa:)

Jag blev själv nöjd med dragspelsmappen det blev en mycket bra storlek på den:)

Du har helt rätt detta med all snön är inte roligt länger och jag känner precis som du att nu vill jag att den försvinner!!!
Men jag håller med dig den som väntar på något riktigt gott.... kan faktiskt vänta lite och det gör jag så jättegärna när det gäller DIG vännen:)
Ha en underbar dag och var rädd om dig, tänker på dig ska du veta:)
Massor massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Camillas Kreativa sa...

Hej vännen! Va kul med tävling. Fast jag vet inte om jag hinner va med, annars har jag ju en kandidat för ett grattiskort (sonen fyller i februari).Det var till fredag va? Få se om jag hinner knåpa ihop ngt. Fiffig "snorpappershållare" hihi, så himla fin :o)
Ha det gott
Kramar
Camilla

Unknown sa...

Va roligt att så många är med.
Nu kommer jag med mitt sista bidrg.
Kramar Elin

Lilla pyssel Inger sa...

God morgon på dig bästa vännen:)
Hoppas att du har det bra och att allt är bra med dig:) Tänker jo på dig vet du:)
Lördag den 2/4 så har Mia Mixsen Scrapträff jag har anmält mig och det skulle vara KALAS KUL om du också kunde komma:):):)
Du vet det är inga problem att du kommer och sover över hos mig du är ALLTID VÄLKOMMEN:) Du kan komma på fredagen och stanna till söndagen om det funkar för dig:)
Ville bara nämna det så att du vet min vän:)
Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från Inger vännen:)

helencreaty1 sa...

hi lene, i am back in the blogging word again =D, i ve been very busy painting and whit my personal life, when i have a brush in hand i cant stop to paint xD, its true =), well i l be visiting your blog soon and see your creations
take care lene, have a nice week my friend ¡¡¡¡¡

hugssssssss

helen

Lilla pyssel Inger sa...

God morgon god morgon bästa Lene vännen:) Det är bara lilla jag som tittar in och vill önska dig en riktig trevlig dag:)
Å skulle vara så himla trevligt om du kan komma och vara med på Mia sin scrapträff:)
I dag har jag full dag hos Smärtis så hoppas jag inte är helt ihjäl i morgon!!!
Ha det bäst, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Britt-Inger sa...

Vill bara titta in och önska dig en trevlig helg med myyyyycke pyssel ;);)
Kramen, BI

Lilla pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig själv bästa Lene vännen:)
Jag lovar dig har haft så mycket glädje av min hjärt Spellbinders så jag tror att du kommer inte ångra dig att köpa den!
Hoppas allt är bra med dig vännen och att du inte är allt för trött och sliten:)Tänker på dig och var rädd om dig:)
Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg och ha det bäst:)Kramar i massor från lilla vännen Inger:) Love You !!!!

Annelie sa...

Så roligt att du har fått så många fina bidrag Lene! Har tyvärr inte fått något pysslat överhuvudtaget på ett par veckor så jag måste tyvärr stå över din tävling.
Hoppas att allt är bra med dig!
Önskar dig en riktigt trevlig helg,
Kram Annelie

LenA sa...

Hoppas du får en skön helg du också och tack för hälsningen hos mig!
Ha det gott!
Kram Lena

Lena B E sa...

Vad roligt att så många ville vara med i din och Mitas tävling!! :)
Nu ser jag med spänning fram emot att se vem som vinner.
Hoppas du också får en trevlig helg. Vad rädd om dig min vän!
Kramar från Lena

Anonym sa...

Hej Lene!
Hinner inte vara med i tävlingen vilket jag tycker är synd...
Jättefina kort du har gjort, ser att jag har missat titta på några av dina fina alster ;)
Tänkte bara säga att du har en award att hämta inne hos mig! Tack så mycket för de snälla kommentarerna och besöken i bloggen, jag blir jätteglad!
ha det bra!!

Lisan sa...

Så kul att så mågna är med och deltar. Ville önska entevlig helg, kramis från Lisan

Lilla pyssel Inger sa...

Hej och trevlig söndag på dig bästa Lene vännen:)
Hoppas att du hade en riktig bra dag i går och att din söndag blir skön och mysig för dig:) Hoppas att du är ledig och har Lene tid:)
Ha det bäst och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)