onsdag 17 november 2010

Bloggcandy

God afton kära vänner!
Då kommer en bild på Candyn.... eller nästa,
då jag inte fått hem allt.
Men eftersom jag lovade visa idag, så får det bli
det som jag har fått hem!
Det finns bl a ett album i plåtask, stämplar, stansar
olika blommor och band....MM MM
1.e priset blir levererad i denna box!
För att delta i denna candy måste du uppfylla
dessa 3 krav!
1. Du måste vara/bli följare av min blogg!
2. Du måste blogga om denna candy i din egen blogg, med bild!
3. Du måste skriva en kommentar i detta inlägg,
med en länk till din egen blogg så jag kan hälsa på hos dig!
Du som kommenterar i varje inlägg jag gör fram
till Lucia, har chansen att vinna ett stämpelset!
Den 13 Dec. alltså på Luciadagen drar jag en vinnare.
I vanlig ordning är det barnbarnen som drar namnen.
Lycka till mina vänner!
Kram lene

49 kommentarer:

Viddan sa...

Så fina saker och vilket otrolig väska! Självklart har jag skrivit om din fina candy i min blogg. Ha en fortsatt bra vecka! Kram, Lena

Veronica sa...

Hej!

Kul med en Candy.. Självklart vill jag vara med..

Kram

Veronica

Pernol sa...

vilken otroligt fin väska och fina saker du lottar ut! självklart vill jag vara med. Jag har länkat till dig i min högra sidebar.

Ha det bra!
kramis Pernilla

Gertrud sa...

Hej Lene, detta kan jag inte motstå. Spännande! Jag har uppfyllt dina tre önskningar. Kram Gertrud

Unknown sa...

Mysig liten väska, klart man vill vara med !!!

Annelie sa...

Klart jag vill vara med på din candy, bara boxen ser ju jättefin ut!
Har både bloggat & lagt dig i sidebaren :)
Kram Annelie

bili sa...

Grattis till alla dina besök i bloggen. Självklart vill jag vara med och fira. Är redan en följare, har nu skrivit och länkat i min blogg och skrivit en kommentar.
http://kortfonstret.blogspot.com/2010/11/bloggcandy-hos-lene.html

Unknown sa...

Nej men oj så mycket fint du lottar ut..Det blir ju som en julklapp :)
Givetvis vill jag vara med och försöka att vinna den här härliga candyn...
Följare är jag ju redan och så länkar jag till dig i min sidebar.
Nu kommer jag hålla tummarna hårt, eller är det kanske tomten jag ska önska hos hihi..
Må så gott / Kram kram

Lena sa...

Hejsan Lene!
Oj vad mycket fint du har i din candy. Klart jag vill vara med och hoppas på turen. Jag har länkat och lagt in bild i min blogg.Följare, ja det har jag varit länge. Ha det så gott. Kram Lena

Britt-Inger sa...

Åhhh, så mycke fint. Det får gärna komma hem till mej i min brevlåda ;) Länkat och klart!
Ha det gott och ha nu en lugn och skön helg :)
Kram,BI

Riet sa...

This is so gorgeous Lene.

Hugs Riet.x

Lisan sa...

Ojojoj alltså, vilken superväska du har här då. jag har inte varit inne på bloggarna på rätt så länge och har nu haft massor att ta igen märker jag. Jag får se om jag kan vara med i din candytävling. Ska börja plockaner mitt scrapp näta vecka oc h datorn ibörjan av december. Ha det så jätte bra, kramis från LIsan

Carolina sa...

Detta var ju en helt underbar candy här är jag med

Lena B E sa...

Den här superfina boxen med allt det fina som den innehåller vill jag ju bara inte missa chansen att vinna. ;)
Så självklart vill jag vara med i din blogcandy!! :)
Följare är jag sen länge, bloggat har jag gjort i min sidebar och nu har jag skrivit kommentaren också, så nu har jag uppfyllt dina tre önskningar ("krav") vännen. :)
Ha en jättetrevlig helg min vän.
Kramar från Lena

jessica sa...

Nu är jag med i denna bloggcandy .har skrivit om det i min blogg.
Det är så fin väska , så då måste man ju chansa

kram kram

Anna-Karin sa...

Åh så roligt med Blogcandy, jag vill bara med :-)
Kram Anna-karin

Anna Karlsson Widmark sa...

Hej hopp, vilka fina saker! Jag tar en lott! min blogg finns här: http://skolaventyr.blogspot.com

Anna

Åsa sa...

WOW vilken bloggcandy och vilken vacker ask du har gjort - den är helt underbar. Lägger ut den på min blogg idag också och självklart vill jag vara med. Är redan följare också.
Här är okej. Har skrivit vad som hänt på min privata blogg. Men det går bra. Har kommit igång och pyssla lite och livet går vidare.
Försöker få ihop utmaningarna hos Lisa-Olsi, Onkis och Snojbi. Smulan mår okej och det är en tröst att hon hänger med än.
Ville bara önska dig en trevlig helg och tacka för dina kommentarer. Och nu tacka för att du har denna underbara bloggcandy och sprider så mycket glädje och spänning.
Hoppas så att allt är bra med dig och att du snart får en mysig pysselstund igen och en riktigt trevlig helg!
Massor med kramar
Busan

Carina sa...

Alltid lika roligt med blogcandy`s. Självklart vill jag vara med, har skrivit i min blogg och lagt till mig som följare. Hoppas på tur och sen får du ha en trevlig helg.

Nu ska det vara rätt. /Carina

Åsa sa...

Hej igen vännen!
Tusen tack för dina ord! Ville bara säga hej och att jag håller med dig så i allt du skrivit och tänker på det. Vad mycket du gått igenom! Var rädd om dig vännen och ha det så bra du bara kan i helgen!
Massor med kramar
Busan

Pia sa...

wow så lækker taske og så fine sager. Du må have en god weekend
knus Pia

helencreaty1 sa...

hi lenes =o, i just stop by your blog and oh my god¡¡ you are giving aaway a yumy yumy candy =D, heee I ll put a post in my blog , okiss ,
biggggggg hugssss for you my friend
have a great day
helen

Carita sa...

Vad fin candy, jag är gärna med. Följer dig nu och har länkat i min sidebar.

Ha en fin lördag!
Kram, Carita

turkost@gmail.com.
http://turkost.blogspot.com/.

snojbi sa...

En härligt mixad BloggCandy du har stoppat i en underbar box.
Klart att jag uppfyller alla krav för att vara med.

Kramisar snojbi

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

klart man vill vara med, vilken vin väska dessutom ,kram

Therese sa...

Hej! Nu håller jag tummarna för att mitt namn ska bli draget :) Jag har bloggat om detta nu, gör gärna ett besök!

Therese*

Anonym sa...

Så mycket fint man kan vinna! Jag har nu lagt till mig som följare på din underbara blogg :D Självklart kommer jag att kommentera varje inlägg för ha chansen att vinna stämpelpaketet.
Länk till min blogg:
http://lisasscrapbooking.blogspot.com/

/Lisa

Maiden sa...

Å så trevligt, och vilken jättefin box! Jag har lagt till dig i min sidebar om bloggcandy:
http://maidens.nu/bloggcandy/
Å så e jag en följare åxå! :-)

Alva sa...

Vad kul med en blogcandy!! Jag är gärna med i utlottningen. Jag är följare och har länkat i min sidebar:)

CamillaA sa...

Klart man vill försöka få candyn.
Få kika på länken imorgon kram

Ellis sa...

Jag är gärna med också! =)
Har länkat på min blogg!
Kram Elenor

Erica sa...

Jätte fina saker och vilken fin väska. Självklart vill jag vara med.

Kram Erica

Inger Harding sa...

Wowwww kjempeflott blog candy Lene!
Denne vil jeg veldig gjerne være med på! :)
Linker til deg i sidebaren på bloggen min.

♥ klem, Inger

Camillas Kreativa sa...

Nämen guuu så mkt fint du lottar ut. Detta vill jag absolut inte missa :o)
Jag ska som anden i flaskan genast uppfylla alla tre önskningar hihi.
Kramar
camilla

Camillaskreativa sa...

Upps, glömde länka....
Gör det i detta inlägg, klicka bara på den lilla rutan...
Camilla

Camillas Kreativa sa...

Eller namnet var det visst, sorry för allt krångel.... :o)
camilla

Petra sa...

Självklart vill jag vara med i din fina candy. Följare är jag ju redan sedan lääääänge. Har länkat med bild i sidebaren på min blogg.
Kram
Petra

Ziro sa...

Jag vill också vara med på denna bloggcandy och vinna den fina väskan!

http://zirosscrap.blogg.se/

Cattiegirl sa...

Jättesnygg blogg och ett underbart godispaket! Jag håller alla tummar för att jag blir den lyckliga som vinner!

Har länkat från min sidebar:
www.cattiegirl.blogspot.com

Kram
//Cattie

Edel sa...

What a lovely candy, dear!! Thanks for a chance to win!

http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

kattis sa...

hej hej jag har bloggat och länkat. men har inte lyckats få dit nån bild. är ingen hejare på detta.
Följare menas väl med att jag är in på din blogg varje dag eller.

kattis sa...

nu fick jag dit en bild. och är följare oxå. :)

ScrapElla sa...

Hej!

klart jag vill vara med om chans att vinna denna härliga candy. Följare till dig är jag sedan länge och länk till dig finns i min sidebar.
Ha en bra dag. Kram ScrapElla

Annica sa...

Oh, vad mycket fint. Jag tar gärna chansen att vinna detta godis.

Nina sa...

Jag har länkat: http://ninnisscraping.blogspot.com/2010/12/bloggcandys.html

Hoppas på tur nu!

Catrin/Lillstrumpa sa...

Har bloggat om den läckra blogcandien! http://tsambika.blogg.se/2010/december/bloggcandies-igen.html

zuneta sa...

Hi...i'm new follower..(ayang_zu179)
i have linked your candy on my sidebar...

try my luck..thanks for a chance to win this...its so lovely @ awesome candy
http://zuneta-love-corner.blogspot.com

Storstadslivet efter 40 sa...

Hejsan. Vilken underbar box...
Har bloggat om candyt samt länkat hit. Har även blivit en följare av denna inspirationsgivande blogg

http://annettesida.blogspot.com/2010/12/bloggcandyhttpleneskortbloggblogspotcom.html
Kram annette

annmari sa...

Vilken fin sida. Följer dej via bloggkoll