måndag 23 augusti 2010

Grattiskort

Jag har varit väldigt i pysseltagen en tid nu.
Har inte hunnit med att lägga ut, men här kommer två
grattis kort. Det känns så skönt att ha kommit i fatt
med grattiskort och lite annat.
På detta har jag använd Maja Design papper.
Här har jag använd papper jag handlat i Ullared!
Har lite beställnings kort & askar att göra, jättekul.
kommer att visas när de är klara.
I nästa vecka kan jag visa det mitt barnbarn ska få
samt Pernillas (Pernol) hon fyller dagen efter mitt
barnbarn.
Ha en trevlig kväll!
kram lene

8 kommentarer:

bili sa...

Jättesöta kort, så fint med dekorationerna.

bili sa...

Hörnstansen är faktiskt jätteläcker. Köpt på Pysseltagen, en MS stans med tillhörande stans för sidorna oxå.

Petra sa...

Jättesöta grattiskort. Textstämpeln på det översta kortet är så fin. Jag har den också men inte orkat montera den än. Tror jag går o gör det nu.
Kram
Petra

Riet sa...

What a beautiful cards Lene,I love the images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Ellis sa...

Jättefina kort, gillar stämpeln på det andra! =)
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Helt underbara som ALLTID vännen, du är verkligen på G nu för tiden vad roligt:) Ska bli jättekul att se vad du hittar på till nästa gång hm.....
Ha det bäst bästa vännen och ta val hand om dig själv, kramar från din lilla vän Inger:)

Lena sa...

Jättefina kort du har gjort Lene. Visst är det gott att komma ifatt sig lite. Jag vet att du har fina papper du med,ha,ha. Kuvert på väg till dig. Kram Lena

Lena B E sa...

Åh vilka jättefina kort du gjort vännen!! :)
Maja Designs papper är verkligen jättefina, jag såg din supersnygga ask här nedanför också som du också gjort av dessa papper.
Här har vi ett gräsligt väder idag, det regnar och blåser som bara den, det är som höst ute, usch!! :(
Ha det så bra vännen, nu ska jag försöka ta tag i Mitas utmaning för denna vecka.
Kramar från Lena