fredag 26 februari 2010

BlogCandy

Godafton kära vänner!
Jag har av olika anlednigar inte bloggat så mycket
den senaste tiden! Jag hoppas det ska bli bättre,
och att jag ska få lite mer tid för att pyssla!
När jag skriver detta så har jag haft 10 250 besökare sen 2/5 -09
Det ska så klart firas med en Candy!
Den har till viss del sponsrats av Altheas Mix
titta in hos Mita, hon har mycket fint, hon försöker
alltid ta hem det man frågar efter!
Jag kommer naturligtvis också ha ett tröstpris som just nu
är hemligt!
För att ha en chans finns 3 saker du måste göra!
1. Du skriver en kommentar här under inlägget!
2. Du länker i din blogg med bild och länk
till min blogg. Går bra i sidan.
3. Du måste bli följare av min blogg. Är du redan det,
skriv i inlägget att du är det!
Detta inlägget kommer att ligga överst fram tills
den 19/3 -10 då jag med hjälp av en god vän
drar vinnaren!
Jag önskar Er alla lycka till!
Ha en trevlig helg och var rädda om Er!
Kram lene

45 kommentarer:

Inger Harding sa...

Hei Lene,
GRATTIS med alle dine besøkende!
For en flott blog candy! Vil jo veldig gjerne bli med på den. Linker til blogen din i sidebaren min. Som du vet har jeg vært følger av bloggen din veldig lenge og det er alltid koselig å titte innom deg :) Takk for alle hyggelige kommentarer du skriver i min blogg også. Det varmer virkelig :)
Ha en fin weekend min venn.

♥ Mange klemmer, Inger

Monica sa...

Grattis till alla dina besökare.
Jag har lagt upp din blogcandy hos mig och följare är jag.
ha en bra helg
kram
Monica

Lena sa...

Hej Lene!
grattis till alla dina besökare. Klart jag vill vara med och få vinstchans av din fina candy. Bild och länk finns i min blogg nu och följare är jag. Ha en trevlig helg!
Äntligen mildväder du!
Kram Lena

Lena B E sa...

Åh så kul!! :)
Stort GRATTIS till alla dina besökare!! :D
Det är väl klart vännen att jag vill vara med på din jättefina blogcandy. :)
Jag har lagt ut en bild i sidan på min blogg nu och länkat har jag också gjort, det är bara att klicka på bilden så kommer dom hit till dig.
Följare av din blogg är jag sen länge.
Så nu är det bara att hoppas på turen! :D Ha en trevlig helg!
Kramar från Lena

Busan sa...

Grattis till alla dina besökare!!! Har nu lyckats bli följare av din blogg och jag har lagt bild med länk i sidan på min blogg och hoppas att jag nu fått allt rätt så jag får vara med - hoppas du hör av dig om det är något fel. Vill ju inte missa chansen att vinna allt detta... hi hi... men det är ju så roligt bara att vara med och hoppas det blir MÅNGA som är med och tävlar. *kram*
Hoppas så att du har det så bra du bara kan i helgen och att du har lite sol och vår hos dig. Nu snöar det här igen... får nog efterlysa våren snart!!! :) Var rädd om dig!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Hozzan sa...

Hej Lene!

Grattis till alla dina besökare och det är inte undra på så rar som du är att många "hälsar på" hos dig. Tack för att du lottar ut den fina Candyn.

Har uppfyllt dina krav genom att ha varit följare jättelänge och jag har länkat i min blogg med bild:
http://hozzan.blogspot.com/2010/02/annu-mera-gladje.html

Ha nu en riktigt bra helg
Kram
A

Märta sa...

Grattis till alla dina besökare!
Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar från min blogg och följare är jag ju redan.
Oj vad snö vi har fått, men nu har det börjat tina på den lite, skönt.
Kram!
Märta

Ellis sa...

Hej!
Nu har jag länkat och lagt in bilden hos mig, är en följare också numera! =)
Grattis till alla besökare och fint blogcandy! =)
Kramar

Viddan sa...

Hej!
Självklart skriver jag om det i min blogg...jag är följare *fniss*
Grattis till alla besökare och följare!
Ha en fortsatt trevlig Söndag! Kram, Lena

Lisan sa...

Ojoj så många som besökt din sida. Va skoj eller hur! Men vilken blog candy du bjuder på. Klart man ska vara med på detta. Är följare o ska lägga in det på min sida. Ni är för fantastiska med alla dessa utmaningar,/tävlingar mm. Beundrar er för det. Här töar det för fullt och man börjar tro att snart kommer kanske våren. Ha en fortsatt bra helg, hälsar Lisan

Hulda M sa...

Hei Lene!!!
Kjempefin Blog Candy som du har! Og gratulerer med at så mange har besökt deg og den flotte bloggen din :D
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som du har skrevet på mitt blogg og som du vet har jeg vært fölger av din blogg i noen måneder nå.
Lurer på om jeg vinner blogcandyen din igjen kanskje???
Klem, Hulda M.

LenA sa...

Jättestort Grattis! Kul med så många besökare men så har du ju en blogg som man gärna återkommer till!
Bild med länk finns i min sidebar och följare är jag ju sedan tidigare så nu är det bara att hålla tummarna för denna läckra candy!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Tittar in via Ellis och säger grattis till 10 000.
Ha en fin söndag kväll!

Petra sa...

Hej Lene, vilken härlig blogcandy du bjuder på. Jag vill självklart vara med.
Jag har länkat med bild i sidebaren på min blogg och är numera också följare av din blogg.
Kram
Petra

Nanna sa...

Hej hej!

Vad roligt att ha haft så många besökare! Själv har jag precis börjat med scrapping och har inte hunnit ha så många besök än.

Som nybörjare vore det verkligen härligt att vinna ett så fint paket! Så jag håller förstås tummarna =)

Har lagt upp din blogcandy i sidopanelen och blivit följare av din blogg.

kram Nanna

Pernol sa...

Hej Lene!
Grattis till alla dina besök! 10 000 st - inte dåligt!

Jag är hemma från jobbet idag och är riktigt hes. :( Hoppas bara inte att det är halsfluss.

Jag är redan en följare av din blogg. Jag länkar till dig i min sidebar.

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Roza sa...

Hej Lene!
Tack för mallen ,jag ska försöka mej på att länka dej men jag gör det för sellan så vi får väl se om du fastnar på min sida.
Kram Roza

Kaffesugen Scrappare sa...

Hejsan!
Jag är följare till din fina blogg.
Grattis till alla besökare. och vilket smaskigt candy. Det vill jag ha... prövar lyckan igen.
Jag har lagt den härliga candyn i sidebaren.
Ha det gott och hoppas du får mer tid till scrapmys så jag kan se allt fint du gör!
Scrapmyskram Jenny

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara titta in och önska dig en bra vecka och hoppas många är med i din sååå fina bloggcandy. *hjärta*
Här snöar det idag men nu är det i alla fall vår enligt almanackan så nu skriver jag äntligen:
VÅR-kramar! :)
Busan

helencreaty1 sa...

waw I just stopped by your blog to visit and I come acroos this surprise =o, I love candy time ,thanks you for the chance to win, I gonna put a lin in my sidebar right now =).
enjoy your week
helen

Unknown sa...

Hej vännen, Ett jättegrattis till alla dina besökare, det var inte dåligt....på mindre än ett år, men tro det eller ej ;) jag är inte förvånad med allt det ögongodis du bjuder på så är det inte konstigt.
Du är ju så duktigt...
Givetvis vill jag med vara med på din Blogcandy.
Följare av din blogg det är jag redan och nu ska jag ge mig in på min blogg och länka till dig, hoppas att det blir rätt bara, brukar ha lite problem med att det bara är att klicka, brukar få kopiera adressen och sedan klistra in den i listen... men jag ska försöka att få till det rätt..
Ha det så gott, kram kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Petra sa...

Tittar in och önskar trevlig helg redan nu eftersom jag har annat för mej sen:).

Ha det gott min vän.
Kram
Petra

Lisan sa...

Hejsan, Hoppasa att du mår bra och att ni med fått lite sol och vårkänsla. Det kan man behöva nu efter en så lång vinter. Vi piffar till lite här hemma så scrappande får ligga tillsidan i några dagar (tills söndag när jag ska lära mig göra egna rosor, blomsterrankor och en stjärna) Ville titta in ioch säga hej. Kramis från Lisan

Anita/AniLi sa...

Grattis till alla besökare!
Har nu följt dina krav för denna candyn och hoppas på turen!
Önskar dig en härlig helg!
Kram
//Anita

Erica sa...

Hej vännen,

Det var längesedan jag var på en blogg rund men vilken tur att jag tittade in här nu. Vad kan inte vara en bättre start på att ta tag i mitt pysslande igen än denna underbara vinst :)

Ha det gott vännen.

Kramar Erica

La Vikinga sa...

Hej!

Jag har aldrig sett din blogg men blir gärna en "följare" och ser vad du hittar på.

Deltar gärna i utlottningen och har länkat till din blogcandy!

La Vikinga / Charlotta

Lisan sa...

Hejsan, Hoppas att allt är väl med dig och att du med njuter i vår solen som börjat titta fram och sakte smälta bort all snö. Önskar dig en bra vecka, kramis från Lisan

Karina sa...

Hej vännen.
Hoppas att allt är bra. Själv är det jätte bra.
Jag tar hemskt gärna en lott till din candy. Ska gå direkt in på min blog och länka till dig med en bild (som jag snodde här hos dig)
Kramar Karina

Inger Harding sa...

Titter bare innom igjen for å ønske deg en fin ny uke min venn.
Håper du har det fint og at våren kommer snart :)

♥ klem, Inger

Hege sa...

Härlig Candy, klart jag vill vara med :O)
Tack for besöket på min blogg forresten (jag blev ju din bloggföljare i går). Jag har inte hållt på så länge, så det är inte så mycket att se ännu.

När det gäller att ha ett inlägg högst upp så kan du göra såhär:
Gå in på candy-inlägget, klicka på den lilla blåa texten där det står "alternativ för inlägg" och ändra tid och datum till strax efter publicerings-tiden för det senaste inlägget. Då skall den byta plats och hamna längst upp. Lycka till.
Kram Hege

bili sa...

Gratulerar till alla besökare du har haft under ett år. Länkar till dej i min sidebar och blir en följare :)

mangelpie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mangelpie sa...

Hello,
I was jumping from one blog to another and just learned about candy. I am in line if it is still open - can not resist chance of winning such a beautyful things.
Springy greetings from Poland =).

Linda sa...

Hej Lene,
underbar candy! jag är en följare och har länkat hit i min vänstra sidebar...
Nu hoppas jag på lite tur! =)

Kram

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig idag och att du fått njuta av solsken, fågelkvitter och takdropp!

Här är sol men minus så takdroppet lär nog dröja ett tag till är jag rädd.

Härligt candy du har vännen och stort GRATTIS till alla dina besökare!!!

Är redan följare av din blog och ska försöka göra ett nytt inlägg idag med din candy där.

Ha det gott vännen och en stor KRAM till dig från Susanne!

Ukka sa...

Hi Lene!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Алёна Сидорова sa...

Candy so sweet! Thanks for chance to win! http://www.helensidorova.com/2010/03/blog-post_13.html

Larisa sa...

Hello Lene!
Congrats!!!
Thank you so much for nice candy! I am a follower now. I linked it on sidebar on my blog. I wish you blog t be developed for a long while. Hugs. Larisa.

Valentina sa...

Congrats on your hits. Now they are over 11 000. WOWWW!!!!! Wish you more and more visitors.
Thank you for the chance to win your sweet candy.
Greeting
Valentina

Tsky sa...

I am a follower also and added a link to the sidebar http://tsky-tsky.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Olga sa...

Oh impressed - so many visitors! You deserve it!
The candy is really SWEET, I would be more than happy to win it because I'm a beginner in scrapbooking and need materials and tools so you can be sure they come in handy and not be collecting dust in the box :).
Thanks for the chance!
I've linked your candy to my sidebar and follow you.
My best regards!

Karina sa...

Hej vännen! Tittar in lite snabbt bara innan jag ska sätta mig vid pysselbordet och frånskärma mig omvärlden ;O)
Hoppas att allt är bra med dig.
Du kan tro jag har varit ute och fotat vårtecken dom här två sista dagarna. Hoppas att våren har kommit till er också.
Ha en underbar kväll.
Kramar Karina

Unknown sa...

Hej hej, ville bara kika in och säga hej...sen vill jag tacka för dina goa kommentarer inne hos mig..
Ha en bra vecka/ Kram kram

Natalie Z sa...

WOW!!! This is really wonderful candy..
Thanks for a chance to win..
I am a follower now.
I've linked it on my sidebar. http://fifishobby.blogspot.com
Welcome to my blog.
Hugs✿Natalie.✿