tisdag 11 augusti 2009

LO & Grattiskort

Min dag började inte så bra, jag var tvungen att åka
till jobbet, det var lite problem. Hoppas det har löst sig!
Jag har gjort ett par kort idag, som jag dog inte
kan visa än. Men jag har ett kort och en Lo som jag
gjorde i veckan som gått!
Detta är Alexander, mitt älste barnbarn.
Han är en stor djurvän och har en katt själv. Detta är
mormors katt.
Ett grattis kort utan blommor, har Ni sett...
Konstigt, men det bara blev så!
Ha en trevlig dag imorgon mina vänner!
Kram lene

14 kommentarer:

Petra sa...

Underbar Lo och kanonfint kort. Är du som jag som måste ha blommor på allting, lät som om du själv var förvånad över ett "blomfritt" kort. Ha en bra kväll min vän.
Kram
Petra

CamillaA sa...

Det var ju jättefina saker du gjort. När jag fått körkortet kanske jag hinner scrappa lite och ta tag i min blogg.
Tack för du kör mig på måndag du är en underbar vän.
kram Camilla

Carina sa...

Vilken jättefin LO du gjort.Tycker papperet är jättehäftig och stygnen som du sytt!

Kram!

christel sa...

jättefina alster! Hi, hi du ser, det går att göra kort utan blommor!
Jag har koncentrerat mig lite på att försöka låta bli att använda så mkt blommor men det är svåååårt!

Lena sa...

Oj, vilka fina saker du har gjort. Tycker mycket om både din LO och kortet. Svårt att inte använda blommor tycker jag med. Blommor och prickigt är det bästa jag vet. Om du tittar på min LO, den jag vann med hos Pysseltagen. Så är det en mask som jag använt där i form av en klocka i brunt. Ha det så gott vännen. Kram Lena

Pernol sa...

Härlig LO och himla fint kort! Jag gillar verkligen färgerna i både LOn och kortet! Ja, det är svårt att inte ha blommor överallt!*fniss*
TACK för receptkortet som du gjorde! Det var himla fint! Smarrigt recept också! Jag kan knappt bärga mig att prova!

kjaaaaam Pernilla

Inger Harding sa...

Hei kjære blogvenn :)

Så kjempefine saker du har gjort Lene! Lekkert selv om du ikke har med blomster. Jeg selv er nesten avhengig av blomster når jeg lager kort, *lol*..
Du er kjempeflink!
Ha en fin dag.

mange klemmer :)

Pia sa...

super nydeligt kort og layout og så flot med syningen

Riet sa...

Ohhh Lene,what beautiful,i love the images and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Lena L sa...

Så fina alster du har skapat. Ha en bra dag och sköt om dig. KRAMIZAR Lena

Anonym sa...

Jättefin layout, så fint med stygnen, dom papprena och blingswirlen (älskar bling och swirlar)!
Kortet är oxå så fint med härliga färger! Visst är det svårt att låta bli blommor?!!
Kramisar Susanne

Erica sa...

Vilken härlig och fin LO du gjort. Och kortet lika så. Ibland är det konstigt hur korten blir. Blommor använder man alltid, känns som ett måste. Men ditt kort är perfekt utan blommor. Så det är inget måste :)

Ha det gott vännen!
Kramar Erica

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej vännen:) Helt underbar LO och kort du är duktig du min vän:) Blev ledsen för din skuld att det var problem på jobbet inte kul alls hoppas att det har löst sig på bästa möjliga sätt!! Tänker på dig och håller tummarna för att det har gått jättebra och att du mår jättebra. Tack snälla för besöket och din kommentar, är GLAD att du gillar lilla väskan också det finns lite smått och gott som väntar på dig min vän:) Du får inte ha för liten bil med dig då du får med dig saker hem ha ha ha
I tisdags så var jag med min goa vän Rita och vi var å hälsade på Mia och hade det super mysigt:)Ska hälsa så mycket från Mia till dig:) I går var det pyssel kväll som vanligt på onsdags kvällarna på Mixsen och det var också lika trevligt som ALLTID:) Men natten och i dag har inte varit lika trevligt har haft såna kramper och haft sådan himla värk så jag har legat hela dagen tills nu har inte orkat gå upp! Men nu känns det lite bättre och det har lagt sig en hel del men det blir att ta det lugnt i dag så jag piggar på mig igen! Man blir himla pigg och glad när man ser att man har fått en hälsning av sin bästa favis blogg vän det hjälper mycket:) TACK SNÄLLA Lene för att du är den du är och för att du är min vän du är så himla god och snäll:) Ha en toppen dag och sköt om dig, kramis i massor från din lilla vän Inger:)

Lena B E sa...

Åååh så fina LO och kort du gjort!! Gillar dom!! :) LO´n har så härliga färger och så gulligt (stämpel)motiv till höger, är det en katt? Kortet är så fint i sina höstfärger och stämpelmotivet!! Hoppas allt är bra med dig vännen?! Ha en jättebra dag.
Kramar från Lena