torsdag 20 november 2008

## NR. 8 ##

Tack alla snälla goa vänner som tänkte på mig när jag var/är sjuk
Det värmer i hjärtat att se att många tänker på en!
Här kommer en pepparkaksburk!
Jag har liftat min goda vän Inger
Hon gör de mest underbara askar jag sett!
Jag hoppas kunde följa det schema jag lagt för att visa
olika saker jag gjort fram till Lucia.
Nu har jag ju tyvärr varit sjuk och inte hunnit göra så
mycket, men jag är bättre och kan nog börja sitta lite i morgon.
Ha det gott mina vänner och var rädd om Er!
Många kramar från Lene

15 kommentarer:

Carina sa...

Hej,Lene!

Tråkigt att läsa att du varit sjuk.Hoppas innerligt att du mår bättre nu!
Jättefin pepparkaksburk du gjort.

Tack,för din hälsning!
Kram

Petra sa...

Jättefin pepparkaksburk. Hoppas du snart är helt frisk igen. Ditt swapp-kort var ju också jättefint verkligen.
Krya på dej!
Kram
Petra

Kamilla sa...

Men oooo så underbar kakburk du gjort!!
Härligt att du är på bättringsvägen! Själv är jag på rymmen från studentlitteraturen :D måste ta en liten bloggrunda så jag får rensa tankarna ;)
Kramar i massor!

Anonym sa...

Åhh vilken söt pepparkaksburk. Skönt att du är på bättringsvägen.
Ha en bra dag och sköt om dig KRAMIZAR Lena

Elzie sa...

Tycker din burk var jättefin den också.
Hoppas att du mår bättre nu.
Kram Elzie

Anonym sa...

Din burk är jo hur fin som helst tycker jättemycket om den:) Skönt att höra att du är på väg att krya på dig nu, se till och vila så du blir riktigt frisk! Tänker på dig massor, många värma kramar från lilla pyssel Inger
P.S har fått i hop lite Julkort nu som finns på bloggen om du vill se!

Pernilla sa...

Jättefin kakburk.
Tack för din kommentar i min blogg.

Pernilla sa...

Jag glömde att tilllägga.
Tråkigt att du har varit sjuk, krya på dig.

Anonym sa...

Hej på dig min vän:) Skönt att höra att det går framåt med dig men ta hand om dig själv så du snart blir riktigt bra igen! Tack för din söta kommentar om mina Julkort blev jätteglad som ALLTID över dina kommentarer:) Finns några Julkort till nu kunde tyvärr inte sova, det värker lite för mycket för det men det är ok jag är jo så vän så då får jag använda tiden på positivt sätt och pyssla lite istället:)
Tänker på dig massor ha en underbar dag och krya på dig. Många många värma STORA kramar från lilla Inger

CamillaA sa...

Hej min vän!
Skönt att höra att du är bättre.
Så fin pepparkaksburk..har gjort en oxå men har inte lagt in den på min blogg ännu.
Sesi mon förhoppningsvis ska ut och övningsköra ida :-)
kram Camilla

Petra sa...

Ville bara titta in här och önska dej en trevlig helg.
Hoppas sjukdomen snart är ett minne blott.
Kram Petra

Li@n sa...

*Håller för ögonen* men hjälp vad kreativ du är!Himmel om du gör så mycket fint när du är krasslig så vågar jag knappt se vad du gör när du är i toppform *fniss*

Tror att jag kommer hänga över din axel hela nästa lördag! Hoppas du kryar på dig tills dess!!!
kram kram
Lian
(som i sitt nästa liv vill bli en björn ;)

Roza sa...

Ooooooooo vad jag blev sugen på pepparkakor, satte min minsta till att baka, så kanske jag gör en burk jag med om det blir några kakor av degen. Kram ROZA

Anonym sa...

Men det var ju smart.
Vad kul att få ställa fram en sådan fin pepparkaksburk.

kram o skönt att du mår bättre

Anna Ekman sa...

Vilken härligt burk riktigt glad & mysig.