fredag 7 januari 2011

Wild Orchid Challenge

Jag deltar för första gången i
Wild Orchid Challenge där man skulle använda
en skiss som Bev har gjort!
I participate for the first time in Wild Orchid Challenge
where you would use a sketch by Bev.
Jag har använd papper som blivit över.
Namnet har jag glömt!
Jag har använd massor av blommor från
I used paper that i do not know the
name of!
I have used a lot of flowers from Wild Orchid.
De helt underbara stämplar är Inger Harding
digistamp från Squigglefly.
The lovely stamps are Inger Hardings
digistamp from Squigglefly.
Ha en skön helg!
Have a nice weekend
Hugs Lene

13 kommentarer:

Katarina sa...

Välarbetat och jättefint kort som du visar oss. Trevlig helg. Kramar Katarina

Ellis sa...

Jättefint kort du har gjort! =)
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Elenor

onkis sa...

Jätte vackert!!
Ha en trevlig helg.

Inger sa...

Kortet ble kjempeflott Lene!!!
Vakkert pyntet!
Ha en fin kveld min venn :)

♥ klem, Inger

Gertrud sa...

Ett jättefint kort, Lene. Jag gillar färgerna och alla blommor. Bra att man får användning av spillbitar. Ha en skön helg och var rädd om dej, kram Gertrud

Pia sa...

så flot og gennemført kort, skønne farver. God weekend til dig
knus Pia

Lena sa...

Så snyggt Lene. Underbara färger och den blomstergrupp du gjort är fantastisk. Hoppas på tur! Ha en trevlig helg. Kram Lena

Britt-Inger sa...

Snyggt och välarbetat kort med härliga detaljer. Hoppas nu bara på tur ;)
Ha en skön helg!
Kramar till dig!

snojbi sa...

Ett underbart vackert kort i fina färger
Kramisar snojbi

Veronica sa...

Vilket fint kort! Vi måste som du sa hinna pyssla en dag. Funderar på om vi ska planera in något. Men jag vill se lite vad skolan innebär först.
kram
Veronica

annicka sa...

Hej min vän =) Mycket fint kort! Jag är avundsjuk på er alla andra som gör så oerhört fina insidor...och jag håller med dig...ditt vita julkort är topp tio...ett helt underbart vackert kort! Hoppas förkylningen givit med sig nu och att du mår bättre! kram kram

Busans Pysselblogg sa...

Så snyggt vännen! Önskar dig lycka till i tävligen och hoppas du har en skön helg!
Här är det okej och jag har lyckats pyssla lite - är så roligt! :) Inget jag kan visa än men fortsätter lägga ut mina julkort några dagar till... bättre sent än aldrig... *rodnar*
Massor med kramar
Busan

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint kort,
härliga färger.
Lycka till!
Kram Lisa